NEGARAKU

Tanah tumpahnya lendir awek tudungku

Awek tudung bisa kupakai di dalam masjid

bersatu badan dan majulah kote ku


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

selamat bertakhta dikandangnya


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

Selamat bertakhta d kandangnya







SUMPAH MALAYSIANJING



KAMI, umat Malaysianjing beragama tak tentu pada hari ini berjanji tidak akan rasis, meludah ke langit, meludahi muka sendiri, mencuri, skodeng, merogol, meliwat, menyetubuhi anak kecil, menyetubuhi anak sendiri, menyetubuhi adik kandung sendiri, khalwat, bersetubuh dengan istri/suami orang, bersetubuh di dalam masjid dan surau-surau, bersetubuh di hutan-hutan, membuang bayi di tempat sampah, berhasad dengki, khianat dan iri hati, bertelagah dan berbalah sesama sendiri lagi, terutama terhadap Bangsa Indonesia Yang Agung dan Mulya.

KAMI berjanji akan bersatu padu dan patuh menegakkan agama tak tentu kami, walau kami sebenarnya bingung.

KAMI juga berjanji akan bangun dari tidur di bilik termenung untuk menyara diri dan keluarga kami.

KAMI sedia bersaing sesama umat Malaysianjing dan kaum-kaum lain dengan jujur dan terhormat kalau kondisinya memaksa.

KAMI, umat Malaysianjing bersumpah setia untuk :

1. Mempertahankan dan patuh pada kepentingan dan hak Ibunda kami, Inggris hingga akhir zaman.

2. Mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Inggris di Semenanjing Malaysianjing

3. Memperjuangkan ikhtisad dan pelajaran bangsa Inggris dan

4. Mempertahankan maruah Negara Inggris supaya aman dan sejahtera


Wassalam,


Dimaklumatkan oleh : Yang Dipertuan Agong Seri Paduka Duli Yang Maha Murtad Beruk Pondan Mizan Pukimak





RUKUN NEGARA


1. Kepercayaan kepada Tuhan (Tuhan yang mana, Tuhan UMNO atau Tuhan YANG DIPERTUAN AGONG SERI PADUKA DULI YANG MAHA MURTAD?)

2. Kesetiaan kepada Raja dan Negara (Nah, ini lagi yang membingungkan, Raja itu dipilih 5 tahun sekali, artinya kesetiaan itu hanya 5 tahun sifatnya, habis masa jabatan Raja, habis pula setianya kah kah kah)

3. Keluhuran Perlembagaan (Di Malayasianjing tidak ada yang luhur lembaganya, sebab dihuni oleh Babiputra-Babiputra munafik)

4. Kedaulatan Undang-Undang (Undang-undang yg bagaimana, Undang-Undang Hadlari atau Undang-Undang TUHAN UMNO?)

5. Kesopanan dan Kesusilaan (Banyak2 liat Kosmo, MalaysiaKini, myMetro, UtusanMalaysianjing, dll)




Salam Pembuka

Blog ini khusus aku buat untuk ditujukan kepada para BABIPUTRA2 idiot yang ada di negeri Malasya. Negeri dimana berisi makhluk-makhluk idiot yang mengaku sebagai Asia Sesungguhnya..tak satupun dari mereka yang memahami bahwa Asia itu luaaaaaaaasss.. Ibarat katak dalam tempurung, yang mereka lihat cuma negeri mereka sendiri. Negeri yang juga berisi kaum gay, kaum munafik, pemalas, mat rempit, tukang ngintip jiran mandi, tukang rogol saudara sedarah, tukang ngintip orang2 beromen dg b'modalkan HP n handyCam, suka meludah ke muka sendiri, suka meludah ke langit, serta tukang ngintip budaya bangsa lain lalu mengklaim sebagai budaya mereka! Buat BABIPUTRA2 dungu n idiot Malasya, kalian boleh hack atau mau hilangin atau mau acak2 atau mau rusak ini blog..aq persilahkan, gpp kq..aq banyak blog juga, tapi blog-nya orang2 Malasya, jadi tinggal aq ambil alih jer hehehe..tapi inget jangan ninggalin jejak...!!! Saye ucapken terima kasih kepada BABIPUTRA2 terbaik Malasya, yang mana sadar tidak sadar telah berhasil menjadikan saye orang yang kreatif, d mana kreatifitas dari saye ini akan saye persembahken sepenuhnya khusus buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, sekali lagi saye ucapken terima kasih banyak-banyak. Untuk menghindari kesalahpahaman n alihfungsi persepsi (hehehe), tidak d sarankan untuk mengomentari apa yang menjadi postingan dalam blog ini, walaupun ada ruang buat ngoceh n ngasih komentar, kecuali kalo anda merasa tidak waras! ha ha ha ha. Blog ini cuma sebagai penyeimbang, pencerahan, pembanding n pembelajaran buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, bukan bermaksud apa2 kerana 95% sumbernya b'asal dari BABIPUTRA2 terbaik Malasya sendiri, terima kasih. Sebagai penutup, percayalah..aku tidak membenci Malasya, yang aku benci adalah BABIPUTRA2 Malasya yang sok tahu, sok pintar, sok dalam segalanya. Aku tidak akan pernah mencacimaki kalian, BABIPUTRA2 Malasya, tapi selama kalian sebagai BABIPUTRA2 Malasya masih memiliki kegemaran menghina n merendahkan bangsa Indonesia, maka aku juga akan menghina kalian dengan sehina-hinanya hingga kalian sadar bahwa tidak ada satupun manusia yang mau dihina...see you! Man_One

Rosmah Lucah Manjoor

Rosmah Lucah Manjoor
Bini Najib Rojak

Najib Binti Rojak

Najib Binti Rojak
The Truly Babiputera Asia

JALANG = JALUR GEMILANG

JALANG = JALUR GEMILANG
The Best Babiputeri Semenanjing Malaysianjing

Salam



Hmmm...Begitu Marahnya Korang..! Baru korang faham, macam mana perasaan bangsa yang korang hina, yang korang rendahkan, yang korang remehkan dan korang perkekehkan..huhuhu. Macam tulah apa yang Bangsa Indonesia rasakan, saat Lagu Kebangsaan Indonesia korang lecehkan, Kerendahan hati Pejabat-Pejabat Indonesia korang anggap remeh, kedaulatan Indonesia korang lampaui, macam tulah yang sekarang korang rasakan.

Bezanya, Bangsa Indonesia masih bersabar hingga detik ini...Semoga blog sederhana ini dapat menambah penyadaran buat kita semua, bahwa tak ada seorangpun atau satu bangsapun mahu dengan rela kena di hina.


Wasalam.


Man_One




Jumat, 01 Januari 2010

Malasyial .. Malasyial .. Malasyial ..

Mereka menuduh Indonesia sebagai gudang film2 bokep 3gp..tapi ini ada bukti kalo Malasyial jg penggemar SEX PARTY!


KUALA LUMPUR: Memeranjatkan apabila pengguna Internet kini diterjah satu laman web baru mempelawa orang ramai menyertai pesta seks yang digelar ‘Pesta Seks di Seluruh Malaysia dan Nusantara’.

Budaya mempromosikan pesta seks mula popular di kalangan belia tempatan menimbulkan rasa resah di kalangan pengguna Internet dpercaya ada pihak seolah-olah mahu menarik minat remaja terjebak dalam aktiviti seks bebas.

Laman web menggunakan pelantar Wordpress itu dilihat sebagai satu propaganda pengendalinya mempromosikan parti seks bebas di kalangan remaja dan warga emas selain turut menyatakan negeri tertentu sedang sibuk berlangsungnya pesta.

Ini kerana laman web berkenaan langsung tidak menyatakan lokasi atau tarikh pesta berkenaan dilakukan sebaliknya lebih mempengaruhi orang ramai menikmati seks secara sebebas-bebasnya selain melabelkan polis serta pihak berkuasa sebagai musuh utama mereka kerana sering mengganggu.

Antara tajuk posting terbaru laman web itu adalah pesta seks warga emas, kakitangan kerajaan serta pelajar institut pengajian tinggi awam dan swasta (IPTA/S).

Laman web dipercayai dibuka sejak Jun 2008 turut mendakwa mencapai lawatan 150,000 hits sehari dan memerlukan pasukan baru didakwa dianggotai pelajar Sains Komputer IPTA/S dan graduan perisian komputer mengendalikannya dengan sistem keselamatan lebih canggih bermula kelmarin.

Salah seorang pelayar laman web, Muhammad Haris Mokhtar, 29, berkata, dia mula menyedari kewujudan laman web parti seks berkenaan kelmarin selepas menerima e-mel dari rakannya.

Menurutnya, sebaik membuka laman web berkenaan, dia terkejut apabila mendapati semua posting lebih kepada ajakan melakukan pesta seks di kalangan remaja dan warga emas.

“Laman web itu mengajak pelayar menyertai kelab mereka tetapi individu berminat perlu melalui beberapa tapisan kononnya untuk mengelak daripada disertai polis atau pihak berkuasa lain.

“Dalam posting tahun 2008, pengendali itu memaparkan beberapa gambar bogel dengan menyatakan ia diambil dalam satu pesta seks di beberapa lokasi di ibu kota,” katanya.

Menurutnya, apa yang dikesalkan, laman web itu mendapat sambutan pelayar lain malah di ruangan komen, pelayar dilihat teruja mengetahui di mana serta masa pesta seks dilakukan.

“Saya tidak tahu sejauh mana kebenaran laman web itu yang mendakwa mereka menganjurkan pesta seks tetapi amat menyedihkan kerana di saat generasi muda kita diasak dengan pelbagai masalah sosial, muncul pula laman web menggalakkan seks bebas dengan alasan berfikiran terbuka,” katanya.

Sementara itu, Pengerusi Pertubuhan Kebajikan Ekonomi dan Sosial Islam Malaysia (Pekesim), Ghafar Nin, berkata kewujudan laman web itu menjadi bukti kepincangan moral di kalangan generasi muda.

“Ia nyata bertentangan dengan akidah Islam yang secara jelas mengharamkan zina. Tindakan sebegini amat memalukan kerana Islam adalah agama yang sempurna namun disebabkan perbuatan jahat segelintir umatnya, ia mencemarkan agama suci ini,” katanya.

Menurutnya, apa yang berlaku itu menunjukkan kurangnya bimbingan serta panduan agama di kalangan remaja sehingga mereka mengambil mudah serta tidak mempedulikan dosa atau pahala.

“Mereka mungkin belajar tinggi namun moral serta akidah rosak sehingga tidak dapat menilai apa yang buruk atau baik. Saya amat takut dengan perkembangan ini kerana generasi muda kita adalah pelapis masa depan namun disebabkan asakan dengan mempromosikan gaya hidup yang salah ini, mereka menjadi rosak,” katanya.

Beliau berkata, pihak berkuasa perlu memantau laman web sebegitu serta mengambil tindakan sewajarnya ke atas pengendalinya.

“Kita tidak mampu menyekat penyebaran laman web sebegini namun penyalahgunaan ini perlu dipantau,” katanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar