NEGARAKU

Tanah tumpahnya lendir awek tudungku

Awek tudung bisa kupakai di dalam masjid

bersatu badan dan majulah kote ku


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

selamat bertakhta dikandangnya


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

Selamat bertakhta d kandangnya







SUMPAH MALAYSIANJING



KAMI, umat Malaysianjing beragama tak tentu pada hari ini berjanji tidak akan rasis, meludah ke langit, meludahi muka sendiri, mencuri, skodeng, merogol, meliwat, menyetubuhi anak kecil, menyetubuhi anak sendiri, menyetubuhi adik kandung sendiri, khalwat, bersetubuh dengan istri/suami orang, bersetubuh di dalam masjid dan surau-surau, bersetubuh di hutan-hutan, membuang bayi di tempat sampah, berhasad dengki, khianat dan iri hati, bertelagah dan berbalah sesama sendiri lagi, terutama terhadap Bangsa Indonesia Yang Agung dan Mulya.

KAMI berjanji akan bersatu padu dan patuh menegakkan agama tak tentu kami, walau kami sebenarnya bingung.

KAMI juga berjanji akan bangun dari tidur di bilik termenung untuk menyara diri dan keluarga kami.

KAMI sedia bersaing sesama umat Malaysianjing dan kaum-kaum lain dengan jujur dan terhormat kalau kondisinya memaksa.

KAMI, umat Malaysianjing bersumpah setia untuk :

1. Mempertahankan dan patuh pada kepentingan dan hak Ibunda kami, Inggris hingga akhir zaman.

2. Mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Inggris di Semenanjing Malaysianjing

3. Memperjuangkan ikhtisad dan pelajaran bangsa Inggris dan

4. Mempertahankan maruah Negara Inggris supaya aman dan sejahtera


Wassalam,


Dimaklumatkan oleh : Yang Dipertuan Agong Seri Paduka Duli Yang Maha Murtad Beruk Pondan Mizan Pukimak





RUKUN NEGARA


1. Kepercayaan kepada Tuhan (Tuhan yang mana, Tuhan UMNO atau Tuhan YANG DIPERTUAN AGONG SERI PADUKA DULI YANG MAHA MURTAD?)

2. Kesetiaan kepada Raja dan Negara (Nah, ini lagi yang membingungkan, Raja itu dipilih 5 tahun sekali, artinya kesetiaan itu hanya 5 tahun sifatnya, habis masa jabatan Raja, habis pula setianya kah kah kah)

3. Keluhuran Perlembagaan (Di Malayasianjing tidak ada yang luhur lembaganya, sebab dihuni oleh Babiputra-Babiputra munafik)

4. Kedaulatan Undang-Undang (Undang-undang yg bagaimana, Undang-Undang Hadlari atau Undang-Undang TUHAN UMNO?)

5. Kesopanan dan Kesusilaan (Banyak2 liat Kosmo, MalaysiaKini, myMetro, UtusanMalaysianjing, dll)




Salam Pembuka

Blog ini khusus aku buat untuk ditujukan kepada para BABIPUTRA2 idiot yang ada di negeri Malasya. Negeri dimana berisi makhluk-makhluk idiot yang mengaku sebagai Asia Sesungguhnya..tak satupun dari mereka yang memahami bahwa Asia itu luaaaaaaaasss.. Ibarat katak dalam tempurung, yang mereka lihat cuma negeri mereka sendiri. Negeri yang juga berisi kaum gay, kaum munafik, pemalas, mat rempit, tukang ngintip jiran mandi, tukang rogol saudara sedarah, tukang ngintip orang2 beromen dg b'modalkan HP n handyCam, suka meludah ke muka sendiri, suka meludah ke langit, serta tukang ngintip budaya bangsa lain lalu mengklaim sebagai budaya mereka! Buat BABIPUTRA2 dungu n idiot Malasya, kalian boleh hack atau mau hilangin atau mau acak2 atau mau rusak ini blog..aq persilahkan, gpp kq..aq banyak blog juga, tapi blog-nya orang2 Malasya, jadi tinggal aq ambil alih jer hehehe..tapi inget jangan ninggalin jejak...!!! Saye ucapken terima kasih kepada BABIPUTRA2 terbaik Malasya, yang mana sadar tidak sadar telah berhasil menjadikan saye orang yang kreatif, d mana kreatifitas dari saye ini akan saye persembahken sepenuhnya khusus buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, sekali lagi saye ucapken terima kasih banyak-banyak. Untuk menghindari kesalahpahaman n alihfungsi persepsi (hehehe), tidak d sarankan untuk mengomentari apa yang menjadi postingan dalam blog ini, walaupun ada ruang buat ngoceh n ngasih komentar, kecuali kalo anda merasa tidak waras! ha ha ha ha. Blog ini cuma sebagai penyeimbang, pencerahan, pembanding n pembelajaran buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, bukan bermaksud apa2 kerana 95% sumbernya b'asal dari BABIPUTRA2 terbaik Malasya sendiri, terima kasih. Sebagai penutup, percayalah..aku tidak membenci Malasya, yang aku benci adalah BABIPUTRA2 Malasya yang sok tahu, sok pintar, sok dalam segalanya. Aku tidak akan pernah mencacimaki kalian, BABIPUTRA2 Malasya, tapi selama kalian sebagai BABIPUTRA2 Malasya masih memiliki kegemaran menghina n merendahkan bangsa Indonesia, maka aku juga akan menghina kalian dengan sehina-hinanya hingga kalian sadar bahwa tidak ada satupun manusia yang mau dihina...see you! Man_One

Rosmah Lucah Manjoor

Rosmah Lucah Manjoor
Bini Najib Rojak

Najib Binti Rojak

Najib Binti Rojak
The Truly Babiputera Asia

JALANG = JALUR GEMILANG

JALANG = JALUR GEMILANG
The Best Babiputeri Semenanjing Malaysianjing

Salam



Hmmm...Begitu Marahnya Korang..! Baru korang faham, macam mana perasaan bangsa yang korang hina, yang korang rendahkan, yang korang remehkan dan korang perkekehkan..huhuhu. Macam tulah apa yang Bangsa Indonesia rasakan, saat Lagu Kebangsaan Indonesia korang lecehkan, Kerendahan hati Pejabat-Pejabat Indonesia korang anggap remeh, kedaulatan Indonesia korang lampaui, macam tulah yang sekarang korang rasakan.

Bezanya, Bangsa Indonesia masih bersabar hingga detik ini...Semoga blog sederhana ini dapat menambah penyadaran buat kita semua, bahwa tak ada seorangpun atau satu bangsapun mahu dengan rela kena di hina.


Wasalam.


Man_One




Sabtu, 02 Januari 2010

UMNO...Sang Pengkhianat...!!!

Siapa di sebalik tabir memilik-peribadikan GLC?
Ketua Perusuh


T Ananda Krishnan bercadang mencari rakan kongsi baru
untuk memajukan lagi Maxis Communications Bhd. Setelah
dia berusaha memilik peribadikan Maxis Communication
Berhad, kini usaha-usaha penjualan pemilikan saham
sekali lagi sedang dalam proses untuk dimulakan.

Siapakah agaknya yang akan menjadi rakan kongsi baru
bagi Maxis Communication Berhad. Anda mungkin akan
dapat lihat satu nama (individu @ syarikat) yang akan
membeli saham tersebut pada kadar lebih dari RM15.60
seunit saham. Tapi anda jangan terkejut jika mendapati
bahawa nama tersebut adalah hanya satu “proksi” bagi
satu entiti lain.

Entiti yang berminat untuk menguasai Maxis
Communication Berhad memang ramai, namun pastinya anda
akan dapat lihat bahawa yang akan menang dalam
percaturan untuk menjadi rakan kongsi tersebut adalah
“proksi” kepada satu sayap pelaburan utama Asia
Tenggara iaitu Temasek Group.

Mereka (Temasek Group) pastinya akan menidakkan
penguasaan mereka pada "proksi" tersebut tetapi
merekalah sebenarnya yang menjadi Tok Dalang dibalik
tabir. Ada banyak sebab mengapa mereka berminat untuk
menguasai Maxis Communication Berhad, yang paling
utama selain daripada keuntungan dari sudut ekonomi
ialah penguasaan dari segi perkhidmatan utiliti.

Malah dengan memperkudakan Maxis Communication Berhad,
ianya akan memudahkan mereka untuk membuat pemantauan
secara digital terhadap saluran komunikasi dalam
Malaysia tanpa had.

Malah dengan memperkudakan sayap pelaburan mereka itu
(Temasek Group) maka mereka boleh menguasai bukan
sahaja perkhidmatan utiliti, namun perkhidmatan
hartana pula akan mereka kuasai dengan termetrainya
perjanjian persefahaman Jawatankuasa Peringkat Menteri
bagi pembangunan WPI.

Jadi secara tidak langsung, mereka (Singapura) akan
dapat menguasai segala keputusan yang akan dibuat oleh
Malaysia memihak kepada mereka. Setakat ini segala
keputusan yang dilakukan oleh Malaysia memang banyak
yang menguntungkan Singapura. Malah Suruhanjaya
Sekuriti, Bursa Malaysia dan Bank Negara Malaysia
semacam membiarkan sahaja urusan berkaitan dengan
ekonomi, pelaburan dan kewangan menjadi caca-marba.

Tindakan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa Malaysia
mendiamkan diri dan membiarkan Maxis Communication
Berhad dimilik-peribadikan dan sesudah itu dijual
kepada pihak ketiga telah menyebabkan integriti
Suruhanjaya Sekuriti (SC) dan Bursa Malaysia jatuh.

Ini menunjukkan bahawa Suruhanjaya Sekuriti (SC) dan
Bursa Malaysia mudah dipermainkan dan tidak mempunyai
kuasa yang luas untuk memperakukan undang-undang
berkaitan dengan ekonomi, pelaburan dan kewangan malah
ianya juga memperlihatkan SC dan Bursa Malaysia kini
dijadikan lelucon oleh “mangkuk-mangkuk” di Tingkat 4
Jabatan Perdana Menteri.

Kesimpulannya ialah dalam masa terdekat ini anda akan
dapat tahu siapakah di sebalik tabir menggerakkan
usaha untuk memilik-peribadikan beberapa syarikat
utama dan GLC di Malaysia dan siapa pula yang
menyuntikkan dana untuk memilik-peribadikan syarikat
tersebut.

Saya berani mengatakan bahawa semua ini digerakkan
oleh Temasek Group melalui "proksi-proksi" mereka dan
Temasek Group pula dibiayai oleh dana-dana dari
Amerika Syarikat dan Israel.


--------------------------------------------------------------------------------
Jumlah dilihat: 5558 | Cetak | Emel
Komen oleh (7) Pembaca

Ananda
Dihantar oleh mloong, on 25-05-2007 11:32
Tubuhkan suruhanjaya bagaimana ananda terlampau
kaya,kes tanah klcc,mahathir,maxis.Manabolih utility
dimiliki olih perseorangan.GLC should stand dont
disposed the share,judge to ensure not allowed Ananda
win the case.If posible ISA saja ananda daje ni.Kalau
bolih dari sekarang mulakan kempen pulau maxis.
Haruskah kita terus berdiam...
Dihantar oleh wakaru, on 25-05-2007 11:30
Haruskah kita berdiam diri dan membiarkan perkara ini
terus berlaku...
Apakah tindakan kita selaku warganegara yang cintakan
negara ?
Ia adalah tanggungjawab kita untuk mempertahankan
negara kita dari terus dijajah.
Kita harus menjadi seperti negara jiran kita Thailand,
yang mempertahankan hak mereka setelah Syarikat
Telekomunikasi mereka dijual kepada pihak yang
sama...mari kita benteras dan hapuskan penjajah...dan
jangan biar dan benarkan mereka bertapak di bumi kita,
Malaysia.
mangkaq...
Dihantar oleh wakjul, on 25-05-2007 11:30
wahai saudara yg bernama jamaluddin(kecantikan
agama)nama dah cantik tapi pemikiran masih kurang
gilerrr....ko paham ke cito di atas tu.kalau tk paham
baik ko diam!!!jangan nk bodek PM jer...esok negara ko
dah tergadai baru ko nk nyosal!!!
bos jangan jadi salesman
Dihantar oleh jamaluddin, on 24-05-2007 18:07
pejabat adalah suatu tempat dimana seseorang boleh
memfokus segala pemikiran menyelesai masalah, atau
merancang program bagi pejabat berkenaan. Seorang
jurujual yang kerjanya ialah diperjalanan mencari
pelanggan harus juga kembali ke pejabat untuk membuat
stock checking dan menilai keberkesanan kerja yang
telah dibuat. Bagaimana seorang Perdana Menteri boleh
merancang kerja kalau sentiasa jet setting keseluruh
dunia sudah tidak dapat memfokus kepada perancangan
untuk kesejahteraan negara dan rakyatnya. Setiap masa
beliau hanya memikirkan apa yang hendak dibicarakan
dengan pimpinan atau orang luar sahaja bagaimana nak
bagi kebaikan kepada mereka. Rakyat negara siapa nak
fikirkan. Bos kena jadi bos tidak boleh jadi salesman.

Dihantar oleh rashid, on 24-05-2007 15:54
jaga jaga ini akan berlaku saperti di Thailand
pengintipan akan berlaku. memang terkenal dengan
aktiviti rakan nya itu.
Bila Nak Menganas Ni?
Dihantar oleh Ketua Penganas & Pejuang Beran, on
24-05-2007 15:33
Alo Ketua Perusuh bila nak berperang ni? Takkan cakap
saja kot, sesekali mau juga turun padang berperang.
Lama dah tak buat huru-hara. Banyak dah botol-botol
gua kumpul untuk uat bom petrol. Boleh baling kat
balai polis ke, pejabat pm ke...
Itulah perancangan Strategik namanya
Dihantar oleh morwan, on 24-05-2007 13:57
Singapura bukan lah mencatur sesuatu utk 1 atau 2 atau
5 atau 50 atau 100 tahun. Mereka merancang sebagaimana
Yahudi merancang. Bilakah Protokol Yahudi
dibincangkan. Beberapa ratus tahun yang lalu. Yahudi
merancang utk memusnahkan agama2 dan budaya2 dunia
selain agama dan budaya mereka. Bacalah buku 20
protokol Yahudi. Lihatlah topi dan ketayap mereka,
Presiden mereka pun pakai dimana2 hatta berjumpa bush
dirumah putih. PM kita nak pakai jubah dan serban?.
Lihatlah kehancuran budaya dunia dan agama akibat
perencanaan Yahudi ini. Salah satu protokolnya ialah
menyemarakkan budaya Hedonisma dan hiburan melampau.
Hasilnya dimalaysia ialah AF, Idol, celebrity award,
gang starz, konsert, pengagungan artis, astro dan
entah apa lagi. Cakap Ulamak semuanya tak betul, hanya
Artis layak bercakap agama, budaya,sosial, dan cakap2
mereka ini bertunjangkan keSyaitanan kerana ketiadaan
Ilmu Al Quran dan Hadis yang sewajibnya dijadikan
panduan seluruh umat manusia. Singapura tahu utk
survivalnya mereka perlu menguasai aset2 dari negara
jiran. Utk berterusan hidup negara Singa ini tidak
boleh bergantung berterusan dengan pelabuhanya,
airport nya, entreportnya, pelanconganya atau apa2
yang ia punyai kelebihan suatu ketika dulu dimana
jiran2nya terkial-kial nak hidup. Kini strategi nya
mestilah menguasai hakmilik utiliti dan aset hartanah
yang besar dari negara-negara jiranya termasuklah dari
Malaysia yang mempunyai para pemimpin yang tidak
pernah Islamik mahu pun bersemangat kebangsaan tulin.
Dengan menipu perjuangan Kemerdekaan, maka dapatlah
golongan Bangsawan dan feudal ini berkuasa sehingga
kini, anak keturunan merka sudah mula mengambila alaih
tampuk pemerentahan negara. Dengan pertolongan dan
ketamakkan dan pengkhianatan para pemimpin Melayu UMNO
dan persengkokolan komponen Kafir BN dan pembangkang
parti kafir Hindu dan cina (mestilah depa setuju,
lihatlah siapa PM dan Presiden Singapura, lagi pun
memang depa benci sungguh Melayu Islam ni, selama ni
berlakun saja.) sedikit demi sedikit Protokol
Singapura ala Yahudi sedang berjaya.

Persoalanya: Siapakah yang menyerahkan Singapura?
Tanpa pengetahuan seluruh rakyat Melayu Islam tiba2
Singapura dibebaskan. Kini negara itu sedang memakan
kita. Bukankah UMNO lah yang mengkhianati dan
melahirkan negara anak haram yang memusuhi
Islam/Melayu. Bukan kah Ananda krishna itu kafir, YTL
dan lain2 tycoon ciptaan UMNO itu kafir yang akan
bersekonkol dengan pemimpin munafik dan sekular UMNO
utk suatu hari kembali berkata seperti Bush saya telah
berbuat yang terbaik untuk dunia. Hanya kembali kepada
Islam secara total akan menyelamatkan Malaysia.
Percayalah denga kepimpinana UMNO dan acuan yang ada,
Malaysian dan rantau ini dalam genggaman Amerika dan
Israel bertopengkan Singapura. Siapa nak sambut
merdeka kalau negara kini dijajah semula.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar