NEGARAKU

Tanah tumpahnya lendir awek tudungku

Awek tudung bisa kupakai di dalam masjid

bersatu badan dan majulah kote ku


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

selamat bertakhta dikandangnya


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

Selamat bertakhta d kandangnya







SUMPAH MALAYSIANJING



KAMI, umat Malaysianjing beragama tak tentu pada hari ini berjanji tidak akan rasis, meludah ke langit, meludahi muka sendiri, mencuri, skodeng, merogol, meliwat, menyetubuhi anak kecil, menyetubuhi anak sendiri, menyetubuhi adik kandung sendiri, khalwat, bersetubuh dengan istri/suami orang, bersetubuh di dalam masjid dan surau-surau, bersetubuh di hutan-hutan, membuang bayi di tempat sampah, berhasad dengki, khianat dan iri hati, bertelagah dan berbalah sesama sendiri lagi, terutama terhadap Bangsa Indonesia Yang Agung dan Mulya.

KAMI berjanji akan bersatu padu dan patuh menegakkan agama tak tentu kami, walau kami sebenarnya bingung.

KAMI juga berjanji akan bangun dari tidur di bilik termenung untuk menyara diri dan keluarga kami.

KAMI sedia bersaing sesama umat Malaysianjing dan kaum-kaum lain dengan jujur dan terhormat kalau kondisinya memaksa.

KAMI, umat Malaysianjing bersumpah setia untuk :

1. Mempertahankan dan patuh pada kepentingan dan hak Ibunda kami, Inggris hingga akhir zaman.

2. Mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Inggris di Semenanjing Malaysianjing

3. Memperjuangkan ikhtisad dan pelajaran bangsa Inggris dan

4. Mempertahankan maruah Negara Inggris supaya aman dan sejahtera


Wassalam,


Dimaklumatkan oleh : Yang Dipertuan Agong Seri Paduka Duli Yang Maha Murtad Beruk Pondan Mizan Pukimak





RUKUN NEGARA


1. Kepercayaan kepada Tuhan (Tuhan yang mana, Tuhan UMNO atau Tuhan YANG DIPERTUAN AGONG SERI PADUKA DULI YANG MAHA MURTAD?)

2. Kesetiaan kepada Raja dan Negara (Nah, ini lagi yang membingungkan, Raja itu dipilih 5 tahun sekali, artinya kesetiaan itu hanya 5 tahun sifatnya, habis masa jabatan Raja, habis pula setianya kah kah kah)

3. Keluhuran Perlembagaan (Di Malayasianjing tidak ada yang luhur lembaganya, sebab dihuni oleh Babiputra-Babiputra munafik)

4. Kedaulatan Undang-Undang (Undang-undang yg bagaimana, Undang-Undang Hadlari atau Undang-Undang TUHAN UMNO?)

5. Kesopanan dan Kesusilaan (Banyak2 liat Kosmo, MalaysiaKini, myMetro, UtusanMalaysianjing, dll)




Salam Pembuka

Blog ini khusus aku buat untuk ditujukan kepada para BABIPUTRA2 idiot yang ada di negeri Malasya. Negeri dimana berisi makhluk-makhluk idiot yang mengaku sebagai Asia Sesungguhnya..tak satupun dari mereka yang memahami bahwa Asia itu luaaaaaaaasss.. Ibarat katak dalam tempurung, yang mereka lihat cuma negeri mereka sendiri. Negeri yang juga berisi kaum gay, kaum munafik, pemalas, mat rempit, tukang ngintip jiran mandi, tukang rogol saudara sedarah, tukang ngintip orang2 beromen dg b'modalkan HP n handyCam, suka meludah ke muka sendiri, suka meludah ke langit, serta tukang ngintip budaya bangsa lain lalu mengklaim sebagai budaya mereka! Buat BABIPUTRA2 dungu n idiot Malasya, kalian boleh hack atau mau hilangin atau mau acak2 atau mau rusak ini blog..aq persilahkan, gpp kq..aq banyak blog juga, tapi blog-nya orang2 Malasya, jadi tinggal aq ambil alih jer hehehe..tapi inget jangan ninggalin jejak...!!! Saye ucapken terima kasih kepada BABIPUTRA2 terbaik Malasya, yang mana sadar tidak sadar telah berhasil menjadikan saye orang yang kreatif, d mana kreatifitas dari saye ini akan saye persembahken sepenuhnya khusus buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, sekali lagi saye ucapken terima kasih banyak-banyak. Untuk menghindari kesalahpahaman n alihfungsi persepsi (hehehe), tidak d sarankan untuk mengomentari apa yang menjadi postingan dalam blog ini, walaupun ada ruang buat ngoceh n ngasih komentar, kecuali kalo anda merasa tidak waras! ha ha ha ha. Blog ini cuma sebagai penyeimbang, pencerahan, pembanding n pembelajaran buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, bukan bermaksud apa2 kerana 95% sumbernya b'asal dari BABIPUTRA2 terbaik Malasya sendiri, terima kasih. Sebagai penutup, percayalah..aku tidak membenci Malasya, yang aku benci adalah BABIPUTRA2 Malasya yang sok tahu, sok pintar, sok dalam segalanya. Aku tidak akan pernah mencacimaki kalian, BABIPUTRA2 Malasya, tapi selama kalian sebagai BABIPUTRA2 Malasya masih memiliki kegemaran menghina n merendahkan bangsa Indonesia, maka aku juga akan menghina kalian dengan sehina-hinanya hingga kalian sadar bahwa tidak ada satupun manusia yang mau dihina...see you! Man_One

Rosmah Lucah Manjoor

Rosmah Lucah Manjoor
Bini Najib Rojak

Najib Binti Rojak

Najib Binti Rojak
The Truly Babiputera Asia

JALANG = JALUR GEMILANG

JALANG = JALUR GEMILANG
The Best Babiputeri Semenanjing Malaysianjing

Salam



Hmmm...Begitu Marahnya Korang..! Baru korang faham, macam mana perasaan bangsa yang korang hina, yang korang rendahkan, yang korang remehkan dan korang perkekehkan..huhuhu. Macam tulah apa yang Bangsa Indonesia rasakan, saat Lagu Kebangsaan Indonesia korang lecehkan, Kerendahan hati Pejabat-Pejabat Indonesia korang anggap remeh, kedaulatan Indonesia korang lampaui, macam tulah yang sekarang korang rasakan.

Bezanya, Bangsa Indonesia masih bersabar hingga detik ini...Semoga blog sederhana ini dapat menambah penyadaran buat kita semua, bahwa tak ada seorangpun atau satu bangsapun mahu dengan rela kena di hina.


Wasalam.


Man_One




Senin, 04 Januari 2010

Bukan Salahku Bila Aku Dirogol..

Rogol..rogol..begitu teruknya bahasa ini..hehehe.

Assalamualaikum WBT.
Haha. Apalah tajuk aku ni. Memanglah bukan salah aku dirogol, yang salahnya bila berzina, meliwat, tengok cerita 'blue' dan lain-lain.
Ok jom baca apa yang aku nak tulis.

Pernah baca tak dalam surat-surat khabar, tengok dalam berita kat TV, dengar dalam berita kat radio, kes budak bawah umur kena perkosa.
Ada beberapa situasi yang menarik perhatain (bagi aku lah)

1- Undang-undang kat Malaysia, kalau lelaki berzina dengan budak perempuan bawah umur, maka tuduhan rogol akan dikenakan.

Komen aku: Sebab tu ramai budak lelaki merengkok dalam Henry Gurney dan lain-lain atas tuduhan rogol yang dibuat suka sama suka. Huih! Sedaplah ye budak-budak perempuan zaman sekarang, dah sedap-sedap 'main' dengan budak lelaki tu, maka kalau lepas tu rasa menyesal, bolehlah lapor kat polis, biar budak laki kena tangkap. Tak pun kalau rasa dah tak suka budak laki tu, bolehlah lapor kat poliskan!! Huhu, mana pergi pejuang hak asasi manusia? Ni budak lelaki di aniaya ni, kalau nak tangkap, tangkap lah lelaki dengan perempuan sekali sebab berzina. Apalak tuduhan rogol! Mana pergi aktivis-aktivis feminis yang konon perjuangkan keadilan, apsal kamu semua senyap. Maka, kesimpulan undang-undang ni tak adil, apa kejadahnya suka sama suka, pastu tuduhan rogol. Patutnya tuduhan zina.

2- Kes budak perempuan di rogol oleh lelaki yang sama, di tempat-tempat yang berbeza, pada waktu-waktu yang berbeza, dan di mana antara waktu-waktu tersebut sempat pula budak perempuan tu balik rumah.

Komen aku: Macam mana boleh jadi kat tempat-tempat berbeza kecuali kalau bukan perempuan tu yang pergi kat tempat tu. Kalau kena kurung dek lelaki tu, mesti budak tu tak dapat balik rumah. Jadi, patutke masuk kes rogol. Dahlah antara satu waktu dengan waktu yang lain jauh tempohnya. Ini menunjukkan perempuan tu yang dengan rela ikut lelaki tu pergi tempat tu. Kalau dah kena rogol dengan lelaki tu, buat apa pergi jumpa dia lagi. Jadi patutke masuk kes rogol atau pun sebenarnya zina!

3- Di rogol teman yang baru dikenali selepas bersiar-siar dengan menaiki motosikal

Komen aku: Tu lah, kan Islam dah ajar,pergaulan bebas lelaki perempuan di larang. Yang pergi naik motor bersiar-siar dengan dia buat apa, dahlah baru kenal. Kan naik motor dengan lelaki bukan mahram tu haram, bergesel sana sini.

4- Di rogol teman lelaki ketika 'dating'.

komen aku: Apa punya orang lah! Dah tau 'dating' haram. Yang kau pergi berdua-duaan dengan boyfriend kau di bawah pohon pisang buat apa. Dah lelaki kau bagi peluang, memanglah dia ambil.
Cukup 4 kes.

Maka akan berteriaklah pembela-pembela wanita dan hak asasi manusia, " Masri,membela perogol, menghina wanita, blablabla".
Aku akan membaca sambil tersengih menampakkan gigi aku. Apalah korang ni, bila polis suruh kita kunci rumah elok-elok supaya pencuri tak masuk, apsal tidak ada siapa yang pergi kata si polis nak bela pencuri, dan menyalahkan rumah yang dicuri.
Begitu juga, kalau motor korang kena curi sebab korang tak kunci, pasti polis akan cakap "Yang kau tak kunci siapa suruh". Adakah dalam situasi ni kamu semua akan kata polis membela pencuri?

Sama juga, apa yang aku nak, perempuan-perempuan semua jaga diri, ikut ajaran agama, jangan bagi peluang dekat insan-insan perogol ni. Jangan dedahkan diri kepada bahaya, jangan masuk lubuk buaya. Takkan itupun tak faham.
Wallahu'alam
Wslm wbt

Tidak ada komentar:

Posting Komentar