NEGARAKU

Tanah tumpahnya lendir awek tudungku

Awek tudung bisa kupakai di dalam masjid

bersatu badan dan majulah kote ku


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

selamat bertakhta dikandangnya


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

Selamat bertakhta d kandangnya







SUMPAH MALAYSIANJING



KAMI, umat Malaysianjing beragama tak tentu pada hari ini berjanji tidak akan rasis, meludah ke langit, meludahi muka sendiri, mencuri, skodeng, merogol, meliwat, menyetubuhi anak kecil, menyetubuhi anak sendiri, menyetubuhi adik kandung sendiri, khalwat, bersetubuh dengan istri/suami orang, bersetubuh di dalam masjid dan surau-surau, bersetubuh di hutan-hutan, membuang bayi di tempat sampah, berhasad dengki, khianat dan iri hati, bertelagah dan berbalah sesama sendiri lagi, terutama terhadap Bangsa Indonesia Yang Agung dan Mulya.

KAMI berjanji akan bersatu padu dan patuh menegakkan agama tak tentu kami, walau kami sebenarnya bingung.

KAMI juga berjanji akan bangun dari tidur di bilik termenung untuk menyara diri dan keluarga kami.

KAMI sedia bersaing sesama umat Malaysianjing dan kaum-kaum lain dengan jujur dan terhormat kalau kondisinya memaksa.

KAMI, umat Malaysianjing bersumpah setia untuk :

1. Mempertahankan dan patuh pada kepentingan dan hak Ibunda kami, Inggris hingga akhir zaman.

2. Mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Inggris di Semenanjing Malaysianjing

3. Memperjuangkan ikhtisad dan pelajaran bangsa Inggris dan

4. Mempertahankan maruah Negara Inggris supaya aman dan sejahtera


Wassalam,


Dimaklumatkan oleh : Yang Dipertuan Agong Seri Paduka Duli Yang Maha Murtad Beruk Pondan Mizan Pukimak





RUKUN NEGARA


1. Kepercayaan kepada Tuhan (Tuhan yang mana, Tuhan UMNO atau Tuhan YANG DIPERTUAN AGONG SERI PADUKA DULI YANG MAHA MURTAD?)

2. Kesetiaan kepada Raja dan Negara (Nah, ini lagi yang membingungkan, Raja itu dipilih 5 tahun sekali, artinya kesetiaan itu hanya 5 tahun sifatnya, habis masa jabatan Raja, habis pula setianya kah kah kah)

3. Keluhuran Perlembagaan (Di Malayasianjing tidak ada yang luhur lembaganya, sebab dihuni oleh Babiputra-Babiputra munafik)

4. Kedaulatan Undang-Undang (Undang-undang yg bagaimana, Undang-Undang Hadlari atau Undang-Undang TUHAN UMNO?)

5. Kesopanan dan Kesusilaan (Banyak2 liat Kosmo, MalaysiaKini, myMetro, UtusanMalaysianjing, dll)




Salam Pembuka

Blog ini khusus aku buat untuk ditujukan kepada para BABIPUTRA2 idiot yang ada di negeri Malasya. Negeri dimana berisi makhluk-makhluk idiot yang mengaku sebagai Asia Sesungguhnya..tak satupun dari mereka yang memahami bahwa Asia itu luaaaaaaaasss.. Ibarat katak dalam tempurung, yang mereka lihat cuma negeri mereka sendiri. Negeri yang juga berisi kaum gay, kaum munafik, pemalas, mat rempit, tukang ngintip jiran mandi, tukang rogol saudara sedarah, tukang ngintip orang2 beromen dg b'modalkan HP n handyCam, suka meludah ke muka sendiri, suka meludah ke langit, serta tukang ngintip budaya bangsa lain lalu mengklaim sebagai budaya mereka! Buat BABIPUTRA2 dungu n idiot Malasya, kalian boleh hack atau mau hilangin atau mau acak2 atau mau rusak ini blog..aq persilahkan, gpp kq..aq banyak blog juga, tapi blog-nya orang2 Malasya, jadi tinggal aq ambil alih jer hehehe..tapi inget jangan ninggalin jejak...!!! Saye ucapken terima kasih kepada BABIPUTRA2 terbaik Malasya, yang mana sadar tidak sadar telah berhasil menjadikan saye orang yang kreatif, d mana kreatifitas dari saye ini akan saye persembahken sepenuhnya khusus buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, sekali lagi saye ucapken terima kasih banyak-banyak. Untuk menghindari kesalahpahaman n alihfungsi persepsi (hehehe), tidak d sarankan untuk mengomentari apa yang menjadi postingan dalam blog ini, walaupun ada ruang buat ngoceh n ngasih komentar, kecuali kalo anda merasa tidak waras! ha ha ha ha. Blog ini cuma sebagai penyeimbang, pencerahan, pembanding n pembelajaran buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, bukan bermaksud apa2 kerana 95% sumbernya b'asal dari BABIPUTRA2 terbaik Malasya sendiri, terima kasih. Sebagai penutup, percayalah..aku tidak membenci Malasya, yang aku benci adalah BABIPUTRA2 Malasya yang sok tahu, sok pintar, sok dalam segalanya. Aku tidak akan pernah mencacimaki kalian, BABIPUTRA2 Malasya, tapi selama kalian sebagai BABIPUTRA2 Malasya masih memiliki kegemaran menghina n merendahkan bangsa Indonesia, maka aku juga akan menghina kalian dengan sehina-hinanya hingga kalian sadar bahwa tidak ada satupun manusia yang mau dihina...see you! Man_One

Rosmah Lucah Manjoor

Rosmah Lucah Manjoor
Bini Najib Rojak

Najib Binti Rojak

Najib Binti Rojak
The Truly Babiputera Asia

JALANG = JALUR GEMILANG

JALANG = JALUR GEMILANG
The Best Babiputeri Semenanjing Malaysianjing

Salam



Hmmm...Begitu Marahnya Korang..! Baru korang faham, macam mana perasaan bangsa yang korang hina, yang korang rendahkan, yang korang remehkan dan korang perkekehkan..huhuhu. Macam tulah apa yang Bangsa Indonesia rasakan, saat Lagu Kebangsaan Indonesia korang lecehkan, Kerendahan hati Pejabat-Pejabat Indonesia korang anggap remeh, kedaulatan Indonesia korang lampaui, macam tulah yang sekarang korang rasakan.

Bezanya, Bangsa Indonesia masih bersabar hingga detik ini...Semoga blog sederhana ini dapat menambah penyadaran buat kita semua, bahwa tak ada seorangpun atau satu bangsapun mahu dengan rela kena di hina.


Wasalam.


Man_One




Senin, 18 Januari 2010

Sekodeng..Apaan yach?

Apa skodeng ni? Mana datangnya bahasa ni? For Malaysian semua orang tahu ia adalah bahasa pasar yang wujud since 90ties then menjadi popular dan diguna oleh ramai orang bagi menggantikan ayat “mengintai”. Walaupun begitu kamus dewan belum lagi mengikhtiraf skodeng sebahagian dari bahasa Melayu lingua franca. Skodeng ni kalau di belah utara semenanjung Malaysia cukup popular terutama belah Manjoi, Kulim, Batu Feringgi Padang Kota dan Alor Setar. Cakap saja “Awat hang kena skodeng ka?” cukup sinonim bila memperihalkan keadaan seseorang itu telah diintai.



Dulu skodeng hanya tersimpan di ruang memori ingatan mereka sahaja, paling kuat pergi jauh pun bila diorang bercerita sesama mereka bagaimana rasa nikmat bila skodeng seseorang yang mereka puja dan suka. Macam dikampung biasanya adalah 2-3 orang anak dara yang menjadi idaman pujaan anak bujang dan kemudian anak dara ni mereka gemar senaraikan nama untuk menjadi mangsa skodeng. Entahlah tak faham apa nikmatnya skodeng sekadar dapat pandang sahaja tapi itu kata anda yang normal tetapi bukan dimata kaki skodeng.

Dapat skodeng si Leha anak ketua kampung yang ayu alahai lawanya, tahu mana tahi lalat si Leha, saiz apa bra si leha pakai, apa warna panties si Leha suka semua tu penting buat kaki skodeng. Jika mereka berjaya skodeng mulalah seronok ghairah bercerita perihal si Leha sesama mereka. Jadi apa seterusnya mereka akan lakukan pada Leha? Takda apa jadi pada Leha habis cerita begitu sahaja kerana puncak kenikmatan bagi kaki skodeng ialah kenikmatan cuci mata dan teruja untuk ambil tahu.

Di kampung juga kumpulan kaki skodeng cukup suka kalau ada majlis nikah kahwin kerana ada sesuatu yang diorang tunggu untuk saksikan malam selepas bersanding. Jika si pengantin lelaki sibuk mempersiapkan diri dengan air jampi supaya steady dan hilang gemuruh untuk melayar bahtera membelah ombak menyisir pantai dengan pendayung yang keras dan anjal, kaki skodeng pulak sibuk menggerudi dinding menebuk lubang bersiap untuk skodeng aksi si pengantin di malam pertama.

Tak menghairankan kalau si Leha diceraikan 48jam selepas nikah kerana kes kelapa sudah ditebuk tupai. Tak perlu nak buktikan ada darah dara diatas tilam kerana saksi diam kaki skodeng ni tadi akan menjaja keseluruh kampung dan mengiyakan apa yang terjadi menyokong tindakan si pengantin lelaki. Begitulah sebaliknya bila Leha minta cerai fashak kerana si abang terpancut awal, gagal sampai kepelabuhan bila dayung yang diharapkan sudah patah terkulai lesu ditengah lautan. Jadi kaki skodeng sedikit sebanyak membantu membawa imej baik atau buruk, menentukan samada Leha menjadi janda berhias yang tinggi nilainya atau sipengantin lelaki dihormati kerana gagahnya.

Itulah dia cerita dulu-dulu perihal kaki skodeng di kampung kemudian apa kisahnya pulak kaki skodeng tahun 2009? Bak kata orang dunia dah maju zaman dah berubah, bercakap pasal kaki skodeng hari ni mereka cukup advance lengkap dengan gadget macam dalam filem Jamesbond. Nak cerita lagi, panjang pulak rasanya cukuplah saya memberi senarai nama tajuk 3GP skodeng yang berjaya dihasilkan oleh kaki skodeng sepanjang tahun 2009 ni.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar