NEGARAKU

Tanah tumpahnya lendir awek tudungku

Awek tudung bisa kupakai di dalam masjid

bersatu badan dan majulah kote ku


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

selamat bertakhta dikandangnya


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

Selamat bertakhta d kandangnya







SUMPAH MALAYSIANJING



KAMI, umat Malaysianjing beragama tak tentu pada hari ini berjanji tidak akan rasis, meludah ke langit, meludahi muka sendiri, mencuri, skodeng, merogol, meliwat, menyetubuhi anak kecil, menyetubuhi anak sendiri, menyetubuhi adik kandung sendiri, khalwat, bersetubuh dengan istri/suami orang, bersetubuh di dalam masjid dan surau-surau, bersetubuh di hutan-hutan, membuang bayi di tempat sampah, berhasad dengki, khianat dan iri hati, bertelagah dan berbalah sesama sendiri lagi, terutama terhadap Bangsa Indonesia Yang Agung dan Mulya.

KAMI berjanji akan bersatu padu dan patuh menegakkan agama tak tentu kami, walau kami sebenarnya bingung.

KAMI juga berjanji akan bangun dari tidur di bilik termenung untuk menyara diri dan keluarga kami.

KAMI sedia bersaing sesama umat Malaysianjing dan kaum-kaum lain dengan jujur dan terhormat kalau kondisinya memaksa.

KAMI, umat Malaysianjing bersumpah setia untuk :

1. Mempertahankan dan patuh pada kepentingan dan hak Ibunda kami, Inggris hingga akhir zaman.

2. Mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Inggris di Semenanjing Malaysianjing

3. Memperjuangkan ikhtisad dan pelajaran bangsa Inggris dan

4. Mempertahankan maruah Negara Inggris supaya aman dan sejahtera


Wassalam,


Dimaklumatkan oleh : Yang Dipertuan Agong Seri Paduka Duli Yang Maha Murtad Beruk Pondan Mizan Pukimak





RUKUN NEGARA


1. Kepercayaan kepada Tuhan (Tuhan yang mana, Tuhan UMNO atau Tuhan YANG DIPERTUAN AGONG SERI PADUKA DULI YANG MAHA MURTAD?)

2. Kesetiaan kepada Raja dan Negara (Nah, ini lagi yang membingungkan, Raja itu dipilih 5 tahun sekali, artinya kesetiaan itu hanya 5 tahun sifatnya, habis masa jabatan Raja, habis pula setianya kah kah kah)

3. Keluhuran Perlembagaan (Di Malayasianjing tidak ada yang luhur lembaganya, sebab dihuni oleh Babiputra-Babiputra munafik)

4. Kedaulatan Undang-Undang (Undang-undang yg bagaimana, Undang-Undang Hadlari atau Undang-Undang TUHAN UMNO?)

5. Kesopanan dan Kesusilaan (Banyak2 liat Kosmo, MalaysiaKini, myMetro, UtusanMalaysianjing, dll)




Salam Pembuka

Blog ini khusus aku buat untuk ditujukan kepada para BABIPUTRA2 idiot yang ada di negeri Malasya. Negeri dimana berisi makhluk-makhluk idiot yang mengaku sebagai Asia Sesungguhnya..tak satupun dari mereka yang memahami bahwa Asia itu luaaaaaaaasss.. Ibarat katak dalam tempurung, yang mereka lihat cuma negeri mereka sendiri. Negeri yang juga berisi kaum gay, kaum munafik, pemalas, mat rempit, tukang ngintip jiran mandi, tukang rogol saudara sedarah, tukang ngintip orang2 beromen dg b'modalkan HP n handyCam, suka meludah ke muka sendiri, suka meludah ke langit, serta tukang ngintip budaya bangsa lain lalu mengklaim sebagai budaya mereka! Buat BABIPUTRA2 dungu n idiot Malasya, kalian boleh hack atau mau hilangin atau mau acak2 atau mau rusak ini blog..aq persilahkan, gpp kq..aq banyak blog juga, tapi blog-nya orang2 Malasya, jadi tinggal aq ambil alih jer hehehe..tapi inget jangan ninggalin jejak...!!! Saye ucapken terima kasih kepada BABIPUTRA2 terbaik Malasya, yang mana sadar tidak sadar telah berhasil menjadikan saye orang yang kreatif, d mana kreatifitas dari saye ini akan saye persembahken sepenuhnya khusus buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, sekali lagi saye ucapken terima kasih banyak-banyak. Untuk menghindari kesalahpahaman n alihfungsi persepsi (hehehe), tidak d sarankan untuk mengomentari apa yang menjadi postingan dalam blog ini, walaupun ada ruang buat ngoceh n ngasih komentar, kecuali kalo anda merasa tidak waras! ha ha ha ha. Blog ini cuma sebagai penyeimbang, pencerahan, pembanding n pembelajaran buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, bukan bermaksud apa2 kerana 95% sumbernya b'asal dari BABIPUTRA2 terbaik Malasya sendiri, terima kasih. Sebagai penutup, percayalah..aku tidak membenci Malasya, yang aku benci adalah BABIPUTRA2 Malasya yang sok tahu, sok pintar, sok dalam segalanya. Aku tidak akan pernah mencacimaki kalian, BABIPUTRA2 Malasya, tapi selama kalian sebagai BABIPUTRA2 Malasya masih memiliki kegemaran menghina n merendahkan bangsa Indonesia, maka aku juga akan menghina kalian dengan sehina-hinanya hingga kalian sadar bahwa tidak ada satupun manusia yang mau dihina...see you! Man_One

Rosmah Lucah Manjoor

Rosmah Lucah Manjoor
Bini Najib Rojak

Najib Binti Rojak

Najib Binti Rojak
The Truly Babiputera Asia

JALANG = JALUR GEMILANG

JALANG = JALUR GEMILANG
The Best Babiputeri Semenanjing Malaysianjing

Salam



Hmmm...Begitu Marahnya Korang..! Baru korang faham, macam mana perasaan bangsa yang korang hina, yang korang rendahkan, yang korang remehkan dan korang perkekehkan..huhuhu. Macam tulah apa yang Bangsa Indonesia rasakan, saat Lagu Kebangsaan Indonesia korang lecehkan, Kerendahan hati Pejabat-Pejabat Indonesia korang anggap remeh, kedaulatan Indonesia korang lampaui, macam tulah yang sekarang korang rasakan.

Bezanya, Bangsa Indonesia masih bersabar hingga detik ini...Semoga blog sederhana ini dapat menambah penyadaran buat kita semua, bahwa tak ada seorangpun atau satu bangsapun mahu dengan rela kena di hina.


Wasalam.


Man_One




Jumat, 12 Maret 2010

Masalah Melayu Dalam Perspektif BABIPUTRA2 Malasya

Akhirnya, setelah beberapa lama ga' upadte, aq buka lagi blog ini..
Oiya, kemaren2 aq iseng2 browsing k laman2 web Malasya, n ternyata ada persoalan yang mendesak yg sedang d bahas dalam forum tsb. Persoalan yg sedang d bahas adalah, BAGAIMANA TERUKNYA JULUKAN BABIPUTRA bagi BABIPUTRA2 Malasya..ga' nyambung yach!
he he he. ga' kq, masalah yg d perbincangkan adalah masalah2 yg sedang dihadapi BABIPUTRA2 Malasya saat ini.
Ada beberapa masalah Melayu yang coba d angkat, dan akhirnya sampailah pada kesimpulan mereka. Aku coba untuk menyampaikan (mudah2an BABIPUTRA2 Malasya tengok masalah urgent ini..he he he)


Adapaun Inti dari permasalahan tersebut adalah sebagai berikut (walau terlihat sangat tipikal BABIPUTRA).

Masalah Malasya 1

1. PELUPA

Hal ini bisa d maklumi, mungkin karena BABIPUTRA2 Malasya udah merasa tua kali ya. Tapi penyebab utama sifat pelupa begitu melekat dalam diri BABIPUTRA2 Malasya adalah, kegemaran mereka akan aktivitas b'onani/masturbasi. Aktivitas itu mereka lakukan karena ketidakberdayaan mereka untuk mendapatkan pasangan, makanya mereka cenderung menyukai aktivitas onani/masturbasi tadi. Sebagaimana kita ketahui, salah satu dampak negatif dari seringnya melakukan onani/masturbasi secara psikologis adalah menurunnya tingkat daya ingat. Oiya, ketidakberdayaan mereka jg b'imbas pada meningkatnya aktivitas hubungan seks sedarah (incest)..(lihat post).

2. JANJI TAK DITEPATI

Tapi janji..bilang janji..no comment, cz aq tak pernah buat janji sama Babi..
ha ha ha ha ha.

3. PERBALAHAN

Perbalahan ini biasanya d sebabkan oleh hal-hal yang sepele, misalnya soal rebutan cewek or soal tidak kebagian nasi lemak.

4. KEGEMARAN MENGHISAP DADAH

Sudah Tahu kan...

5. TIDAK BERSATU

Salah satu sifat tipikal BABIPUTRA, mereka lebih mementingkan urusannya sendiri2 ketimbang bersatu padu untuk memperjuangkan hak mereka, hak yg tidak mereka sadari telah dirampas oleh kaum lain. Asal Duli Yang Maha Murtad bisa menutup pantat mereka dg kemewahan (padahal kemewahan itu sendiri cm dinikmati oleh minoritas), masa bodohlah dg politik! Tidak peduli kaum lain memberi gelaran BABIPUTRA, yang penting ada beras, kote keras, bini puas (biar tak serong sm lelaki Bangla)..!

6. PEMAKANAN

Artinya d sini, salah satu sifat BABIPUTRA Malasya adalah kegemaran mereka makan teman sendiri, dalam hal apa saja, misalnya dalam hal bisnis, pasangan hidup (kita meleng, pacar/istri kita d embat!) dan lain-lain. Yang lebih parah adalah kegemaran mereka memakan saudara mereka sendiri! adik pompuan mereka biasanya takut kena rogol d jalan, eh pas sampe rumah..ABANG SENDIRI yang ngembat, begitu jg istri2 paman.

7. MAT REMPIT,MEROKOK

Salah satu budaya kebanggaan BABIPUTRA Malasya, sedang d usahakan untuk menjadi salah satu warisan dunia d UNESCO.

8. AMBIL MUDAH

Sebagaimana yang telah kita ketahui bersama-sama, bahwa salah satu sifat tipikal BABIPUTRA2 Malasya adalah PEMALAS! Berhubungan dg sifat itu, hampir seluruh BABIPUTRA2 Malasya lebih menyukai mengambiljalan pintas untuk segala hal. Jangan d kira cuma d Indonesia ada praktek perdukunan, d Malasya jauh lebih parah, cm tidak t'ekspose aja. BABIPUTRA2 Malasya menyebut dukun dg sebutan Bomoh, nah para bomoh ini sering d mintai bantuan oleh BABIPUTRA2 Malasya, terutama d mintai untuk membantu mencari jodoh, mendapatkan keturunan, mendapatkan kekayaan, dll. yg paling terkenal adalah bomoh2 d datangi setiap malam jumat guna d mintai nombor yg akan keluar sabtu esok..hahaha.

9. TERLALU LEMAH

Disini maksudnya adalah, ketidakberdayaan BABIPUTRA2 terhadap sistem yg berlaku. Sebagai contoh, kita ketahui bahwa media2 massa d Malasya begitu d kekang dan selalu menjadi alat kerajaan, corongnya kerajaanlah. Sementara untuk menyuarakan suara hati nurani BABIPUTRA, mereka tak de daya. Keterbatasan akses informasi ini menyebabkan minimnya pengetahuan BABIPUTRA2 terhadap apa yg sedang berlaku d Malasya saat ini, kecuali sekedar informasi tentang tindak kriminal, mat rempit, minah rempit, rogol merogol. Makanya media2 massa Indonesia jauh mereka gemari ketimbang media massa mereka sendiri n akibatnya mereka menjadi sedikit terbuka wawasan mereka n mereka bisa belajar dari situ, salah satu dampak positif media Indonesia..he he he. Sementara itu pihak oposisi n remaja2 BABIPUTRA yg agak "pinter" cuma bisa menyuarakan jeritan hati mereka dalam blog2 atau media massa yg bersifat maya, seperti Utusan Malaysia, MalaysiaKini, TV3 Forum, dan forum2 lain. Begitu terkekangnya mereka hingga untuk pihak oposisi harus kucing2an dg pihak IT kerajaan bila ingin menyuarakan jeritan hatinya, cz ISA selalu memantau semua laman2 web mereka.

10. TIDAK IKUT ARAHAN

Ini juga merupakan tipikal BABIPUTRA2 Malasya yg mengacuhkan kedisiplinan, baik itu kedisiplinan kerja (mungkin cz mereka bekerja d negeri sendiri, walau cuma sbg office boy, cleaning service n portier2 d bandara2, hotel2, restoran2 mewah. Ketidakdisiplinan ini sering jg ditunjukkan dg menempeleng CikGu2 mereka sendiri!

11. TIDAK BERSUNGGUH

12. MENUNDAKAN KERJA

Ini Menyangkut sifat pemalas tadi.

13. TIDAK IKHLAS

14. MATLAMAT TIDAK JELAS

No comment..!!

15. TIDAK HARGAI MASA

16. TAMAK

Ketamakan BABIPUTRA2 Malasya udah kita saksikan sendiri, udah dapat Sipadan n Ligitan, masih menginginkan Ambalat, udah tak tau malu, tamak pulak! kah..kah..kah.

17. HASAD DENGKI

Sifat ini begitu melekat dalam diri setiap BABIPUTRA2 Malasya. Mereka tidak senang atas keberhasilan orang lain, tetangga sendiri or saudara sendiri. Kedengkian mereka juga d tunjukkan kepada keberhasilan2 Bangsa Indonesia d segala bidang, hingga satu masalah kecil d Indonesia akan menjadi isu yg sangat besar d Malasya..tahniah!

18. PENTINGKAN DIRI

Lihat point 5

19. SOMBONG

Anak SD kelas lima aja tahu, betapa sombongnya BABIPUTRA2 Malasya, kelak bila sifat itu tidak cepat menghilang dari tiap2 tubuh BABIPUTRA, sifat itu akan menghancurkan dan membinasakan BABIPUTRA2 itu sendiri, yang akan menyebabkan terhapusnya Malasya dr peta dunia!......... percayalah!

20. PEMALAS

Sifat original BABIPUTRA2 Malasya, telah d klaim n d usahakan sebagai salah satu warisan dunia d UNESCO..Tiada pekerjaan yg d sukai oleh BABIPUTRA2 Malasya, selain jadi Mat Rempit, Merempat, Merempit, Sekodeng dan...TIDUR!
Jadi inget lagunya (alm) Mbah Surip..Bangun tidur, tidur lagi..bangun lagi, tidur lagi..banguuuuuunnn...tidur lagi...ha ha ha ha ha, I luph U Full..Indonesia!


Masalah Melayu II..he he he

1) Kurang pandai
2) Kurang sopan
3) Malas
4) Bodoh sombong
5) Lurus sangat
6) Buat kerja suka tangguh-tangguh
7) Marah tidak tentu pasal
8) Tidak berdisiplin
9) Pelupa
10) Selalu mungkir janji
11) Suka buang masa
12) Tidak menepati masa
13) Cakap tak serupa bikin
14) Cepat terpengaruh
15) Suka berboros
16) Suka berhutang
17) Habis madu sepah dibuang
18) Tidak kenang budi
19) Terburu-buru
20) Tidak penyabar


Org Melayu is so predictable. Contoh2 nya:-

1. Masa cuti sekolah la kebanyakkan org Melayu akan buat kenduri kahwin. Tak la salah tapi so typical.

2. Sales tak kira akhir tahun atau Krismas atau apa2 jenis sales, yg memenuhkan pasaraya Alamanda, Mid Valley, Sogo dlln org Melayu kita. Padahal diaorang nak abiskan stock.

3. Grad dari universiti berpusu2 kerja dgn gomen tak kira la luar negara atau dlm negara. Sibuk sgt nak la nak jadi PTD. Lepas tu sibuk la nak naik Jusa. Tikam sana, cable sini, contact situ. Apa boleh jadi kaya ke kerja gomen. Lain la kalau under table. Ha! SPRM la nampaknya.

4. Segala mcm cuti org Melayu yg memenuhkan highway. Yg memenuhkan Genting Highlands, Cameron Highlands, Pulau Pinang, Langkawi dlln.Cuti raya sampai seminggu. Cuti Krismas pun kalau boleh ambil seminggu juga. Tak produktif lansung.

5.Kalau buat business mesti kena ada connection. Dgn menteri, dgn Adun, dgn kerabat Raja. Kalau tak ada tak boleh jalan.

6. Bowling kat US tahun 1980an tiada sapa main sebab dah basi. Bila bawa ke sebelah sini, naik balik. Dan di Malaysia, org Melayu la yg banyak main bowling. Tak percaya, pergi tengok kat bowling alley kat mana2 pasaraya.


Kalau difikirkan...ada la puak lain yg ingin mengambil kesempatan memang la tersangat mudah. Manipulate sikap dan attitude kita org Melayu dan mereka akan berjaya.

Melayu Sememang Haibat...!!!

Seronok bila tajuk ni Nak tergelak & tergolek pon ada...
SIAPA KATA MELAYU TAK HEBAT....
NANTI SAYA HURAIKAN BAHAWASANYA MELAYU NI HEBAT..
KEBANYAKKAN MELAYU YANG HEBAT i.e:-

1. DENGKI (Menang Hebat)

2. KHIANAT (Lagi Hebat)

3. JATUHKAN BANGSA SENDIRI (Ini pon Hebat)

4. BUAT KERJA KHURAFAT (Memang Hebat)

5. MAIN JUDI (Hebat Sekali)

6. MAKAN MAKANAN HARAM (Hebat Sesangat)

7. MENGUTUK (Hebat terlalu Hebat)

8. SUPPORT BARANGAN KAPIR HARBI (Hebat tak terhingga)

9. TAK SUKA BUAT KEBAIKAN (Hebat sungguh)

10. KUTUK ORANG YG NAK BUAT KEBAIKAN (Hebat Juga)

11. PERABIH BOREH (Hebat sentiasa)

12. MEREMPIT (Hebat nomor Wahid)

13. HISAP DADAH (Hebat Tak terkata)

14. POLITIK TIPU BANGSA (Hebat tiada siapa boleh tiru)

15. RASUAH (Hebat yg disukai pengamal)

Laaaaa.... dah 15 dah kehebatan MELAYU tu... So sapa kata melayu tak hebat.

Jadi tu lah kehebatan MELAYU yg boleh di panggil JUARA saentaro pelusuk bumi ALLAH ni...

Jadi KEHEBATAN MELAYU cuma itu lah yg boleh dibanggakan... Nak marah ke, korang marah la... Aku pon MELAYU tapi sedih bila MELAYU cuma JUARA & JAGOH seperti yang disebut... Bila lah kita MELAYU ni mau sedar KENDIRI...

MELAYU MEMANG HEBAT....
Sendri mau INGAT HAH....
Jangan MARAH HAHHHHHHH....



Tiada Melayu yang hebat!

BINCANG : Tiada Melayu yang hebat Ciri-ciri hebat orang melayu - menang sorak kampung tergadai. Sekarang benih yang disemai adalah orang Melayu tidak pernah hebat. Sehebat mana pun yang dilakukan untuk orang Melayu, Mahathir tetap tidak hebat. Tiada Melayu yang hebat, Pada pendapat saya, jangan kita dipergunakan. Jangan apa yang kita rumuskan hari ini membawa padah kepada anak-anak kita masa hadapan. Kita harus sedar mengapa kita disogok oleh perkara-perkara mistik begini. Pendapat saya: supaya kita lalai dalam ekonomi, supaya kita penuh dengan masalah perpecahan, supaya kita leka dalam keselesaan konon dengan apa yang telah kita capai. Supaya kita tiada keyakinan terhadap pemerintah Melayu, Supaya kita kuasa politik orang Melayu lemah. Jangan diri dipergunakan. Ramai sudah yang tersengih, ramai sudah yang menangis. Dalam kalangan Asean, hanya Malaysia, Brunei dan Thailand sahaja yang bersistem pemerintahan ber Raja. Indonesia, Singapura dan Filipina telah pun ber Presiden. Pada pendapat saya, pembubaran Getman Timur dan pembentukan EU - European Union - adalah sebahgian matlamat dalam Orde Baru Dunia

Itulah beberapa masalah yang dihadapi BABIPUTRA2 Malasya saat ini.. semoga menjadi acuan bagi BABIPUTRA2 Malasya untuk berusaha meningkatkan taraf mimpinya k jenjang yang lebih tinggi..kah..kah..kah..ups! ha ha ha ha.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar