Bakar

NEGARAKU

Tanah tumpahnya lendir awek tudungku

Awek tudung bisa kupakai di dalam masjid

bersatu badan dan majulah kote ku


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

selamat bertakhta dikandangnya


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

Selamat bertakhta d kandangnya







SUMPAH MALAYSIANJING



KAMI, umat Malaysianjing beragama tak tentu pada hari ini berjanji tidak akan rasis, meludah ke langit, meludahi muka sendiri, mencuri, skodeng, merogol, meliwat, menyetubuhi anak kecil, menyetubuhi anak sendiri, menyetubuhi adik kandung sendiri, khalwat, bersetubuh dengan istri/suami orang, bersetubuh di dalam masjid dan surau-surau, bersetubuh di hutan-hutan, membuang bayi di tempat sampah, berhasad dengki, khianat dan iri hati, bertelagah dan berbalah sesama sendiri lagi, terutama terhadap Bangsa Indonesia Yang Agung dan Mulya.

KAMI berjanji akan bersatu padu dan patuh menegakkan agama tak tentu kami, walau kami sebenarnya bingung.

KAMI juga berjanji akan bangun dari tidur di bilik termenung untuk menyara diri dan keluarga kami.

KAMI sedia bersaing sesama umat Malaysianjing dan kaum-kaum lain dengan jujur dan terhormat kalau kondisinya memaksa.

KAMI, umat Malaysianjing bersumpah setia untuk :

1. Mempertahankan dan patuh pada kepentingan dan hak Ibunda kami, Inggris hingga akhir zaman.

2. Mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Inggris di Semenanjing Malaysianjing

3. Memperjuangkan ikhtisad dan pelajaran bangsa Inggris dan

4. Mempertahankan maruah Negara Inggris supaya aman dan sejahtera


Wassalam,


Dimaklumatkan oleh : Yang Dipertuan Agong Seri Paduka Duli Yang Maha Murtad Beruk Pondan Mizan Pukimak





RUKUN NEGARA


1. Kepercayaan kepada Tuhan (Tuhan yang mana, Tuhan UMNO atau Tuhan YANG DIPERTUAN AGONG SERI PADUKA DULI YANG MAHA MURTAD?)

2. Kesetiaan kepada Raja dan Negara (Nah, ini lagi yang membingungkan, Raja itu dipilih 5 tahun sekali, artinya kesetiaan itu hanya 5 tahun sifatnya, habis masa jabatan Raja, habis pula setianya kah kah kah)

3. Keluhuran Perlembagaan (Di Malayasianjing tidak ada yang luhur lembaganya, sebab dihuni oleh Babiputra-Babiputra munafik)

4. Kedaulatan Undang-Undang (Undang-undang yg bagaimana, Undang-Undang Hadlari atau Undang-Undang TUHAN UMNO?)

5. Kesopanan dan Kesusilaan (Banyak2 liat Kosmo, MalaysiaKini, myMetro, UtusanMalaysianjing, dll)




2

Salam Pembuka

Blog ini khusus aku buat untuk ditujukan kepada para BABIPUTRA2 idiot yang ada di negeri Malasya. Negeri dimana berisi makhluk-makhluk idiot yang mengaku sebagai Asia Sesungguhnya..tak satupun dari mereka yang memahami bahwa Asia itu luaaaaaaaasss.. Ibarat katak dalam tempurung, yang mereka lihat cuma negeri mereka sendiri. Negeri yang juga berisi kaum gay, kaum munafik, pemalas, mat rempit, tukang ngintip jiran mandi, tukang rogol saudara sedarah, tukang ngintip orang2 beromen dg b'modalkan HP n handyCam, suka meludah ke muka sendiri, suka meludah ke langit, serta tukang ngintip budaya bangsa lain lalu mengklaim sebagai budaya mereka! Buat BABIPUTRA2 dungu n idiot Malasya, kalian boleh hack atau mau hilangin atau mau acak2 atau mau rusak ini blog..aq persilahkan, gpp kq..aq banyak blog juga, tapi blog-nya orang2 Malasya, jadi tinggal aq ambil alih jer hehehe..tapi inget jangan ninggalin jejak...!!! Saye ucapken terima kasih kepada BABIPUTRA2 terbaik Malasya, yang mana sadar tidak sadar telah berhasil menjadikan saye orang yang kreatif, d mana kreatifitas dari saye ini akan saye persembahken sepenuhnya khusus buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, sekali lagi saye ucapken terima kasih banyak-banyak. Untuk menghindari kesalahpahaman n alihfungsi persepsi (hehehe), tidak d sarankan untuk mengomentari apa yang menjadi postingan dalam blog ini, walaupun ada ruang buat ngoceh n ngasih komentar, kecuali kalo anda merasa tidak waras! ha ha ha ha. Blog ini cuma sebagai penyeimbang, pencerahan, pembanding n pembelajaran buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, bukan bermaksud apa2 kerana 95% sumbernya b'asal dari BABIPUTRA2 terbaik Malasya sendiri, terima kasih. Sebagai penutup, percayalah..aku tidak membenci Malasya, yang aku benci adalah BABIPUTRA2 Malasya yang sok tahu, sok pintar, sok dalam segalanya. Aku tidak akan pernah mencacimaki kalian, BABIPUTRA2 Malasya, tapi selama kalian sebagai BABIPUTRA2 Malasya masih memiliki kegemaran menghina n merendahkan bangsa Indonesia, maka aku juga akan menghina kalian dengan sehina-hinanya hingga kalian sadar bahwa tidak ada satupun manusia yang mau dihina...see you! Man_One

Rosmah Lucah Manjoor

Rosmah Lucah Manjoor
Bini Najib Rojak

Najib Binti Rojak

Najib Binti Rojak
The Truly Babiputera Asia

JALANG = JALUR GEMILANG

JALANG = JALUR GEMILANG
The Best Babiputeri Semenanjing Malaysianjing

Salam



Hmmm...Begitu Marahnya Korang..! Baru korang faham, macam mana perasaan bangsa yang korang hina, yang korang rendahkan, yang korang remehkan dan korang perkekehkan..huhuhu. Macam tulah apa yang Bangsa Indonesia rasakan, saat Lagu Kebangsaan Indonesia korang lecehkan, Kerendahan hati Pejabat-Pejabat Indonesia korang anggap remeh, kedaulatan Indonesia korang lampaui, macam tulah yang sekarang korang rasakan.

Bezanya, Bangsa Indonesia masih bersabar hingga detik ini...Semoga blog sederhana ini dapat menambah penyadaran buat kita semua, bahwa tak ada seorangpun atau satu bangsapun mahu dengan rela kena di hina.


Wasalam.


Man_One




Jumat, 30 April 2010

Pesta Kaum Songsang...Gay n Lesbian!



KUALA LUMPUR: Berselindung di sebalik sambutan hari kemerdekaan negara yang bakal disambut hujung bulan ini, sekumpulan pengamal seks songsang termasuk golongan lesbian dan gay menganjurkan parti liar kononnya untuk menunjukkan mereka juga ‘merdeka’ dan bebas mengamalkan budaya hidup sesat itu di negara ini.

Pesta maksiat yang berlangsung di tepi kolam sebuah hotel terkemuka di Jalan Bukit Bintang di sini, Sabtu lalu, meraikan peserta yang daripada terdiri pengamal seks sejenis dengan setiap pengunjung dikenakan bayaran masuk RM60 jika membeli tiket di pintu masuk, manakala yang menempah melalui Internet dikenakan RM50.

Parti yang dianjurkan pada setiap tahun itu mempromosikan budaya tidak bermoral apabila pasangan yang menyertainya bebas bercumbu-cumbuan sambil meneguk arak.

Wartawan Harian Metro yang berjaya menyusup masuk ke parti eksklusif berkenaan mendapati, ia mendapat sambutan luar biasa apabila ramai golongan pengamal seks songsang hadir bersama pasangan masing-masing untuk berhibur.

Pasangan terbabit sama ada gadis remaja, wanita dewasa dan golongan profesional dilihat begitu berbangga dengan naluri seksual songsang mereka dan perasaan itu dipamerkan melalui aksi masing-masing di khalayak ramai tanpa rasa malu.

Selain itu, mereka dilihat berseronok dengan meneguk arak, melakukan tarian ghairah dan berkucupan.

Wartawan Harian Metro menyamar sebagai pengamal lesbian untuk menyertai parti itu selepas mendapat maklumat mengenainya menerusi satu laman web.

Difahamkan, parti pramerdeka untuk pasangan lesbian dan gay dari sekitar ibu kota itu dianjurkan bagi membolehkan golongan terbabit berkumpul dan berpesta sesama mereka.

Sebaik parti bermula, penganjur memaklumkan acara berkenaan bertujuan membolehkan golongan homoseks terdiri daripada lesbian dan gay menzahirkan perasaan diri mereka ‘merdeka’ dan berbangga kerana menjadi pengamal budaya songsang itu.

Komuniti lesbian terbabit dipercayai bergerak melalui laman sembang di Internet serta mempunyai laman web sendiri untuk berbincang perihal aktiviti harian.

Berdasarkan pemerhatian, parti liar itu bermula lewat petang dan kemeriahannya mula terasa selepas jam 10.30 malam dengan lebih 30 wanita yang bercampur-baur tanpa mengira kaum dan agama, menari di pentas tarian sambil disinari pancaran lampu berwarna-warni dengan DJ memutarkan pelbagai lagu terkini.

Walaupun parti berkenaan dianjurkan komuniti lesbian, golongan gay dan biseks juga dialu-alukan menyertainya.

Semakin lama muzik dialunkan, semakin ramai golongan lesbian dan beberapa pasangan gay menggayakan tarian seksi dan mengghairahkan.

Turut dilihat beberapa pasangan songsang yang duduk di tepi kolam renang bermesra dan bercumbu dengan pasangan masing-masing tanpa menghiraukan orang lain di sekeliling.

Bagaikan ‘Mat Salih’, remaja Melayu terbabit tanpa segan silu mengusung botol atau tin bir atau bekas minuman dipercayai berisi campuran minuman ringan dan arak.

Pada masa sama, sungguh menjijikkan melihat aksi beberapa wanita Melayu menari ‘berkepit’ dengan pasangan wanita mereka dalam keadaan amat mengghairahkan.

Seorang lesbian ditemui di parti berkenaan dikenali sebagai Tina, berusia 20-an, mengakui parti seumpama itu kerap dianjurkan komuniti seks songsang itu untuk meraikan perayaan tertentu termasuk Hari Merdeka dan Tahun Baru.

“Parti ini untuk kaum sejenis berhibur, menari, minum arak serta melayan nafsu masing-masing secara terbuka.

“Merdeka bagi kami (lesbian) adalah bangga dengan naluri seks yang menyukai rakan sejantina dan tidak menerima lelaki sebagai pasangan hidup,” katanya bangga.

Tina berkata, jika menyertai parti seperti itu, golongan yang sering dikeji masyarakat seperti dirinya berasa diri diterima semua sebahagian lagi masyarakat.

“Dalam parti itu, kami bebas buat apa saja,” katanya tersenyum.

5 komentar:

YOPSAPU mengatakan...

DI BUAT SECARA TERTUTUP WAHAI MAN HOLE KERANA JIKA TERBUKA PASTI PIHAK BERKUASA SERBU DAN MEMNANGKAP MEREKA. TIDAK SEPERTI DI INDONESIA YG BEBAS MALAH MAJALAH GAY IAITU GAYa JUGA DI BENARKAN, PALYBOY VERSI INDON@JAWA JUGA ADA. KAH KAH KAH NGACA DULU DEH!

Man_One mengatakan...

Wahai piaraanku, yopsapu..tertutup or terbuka, x aderlar bezanyer..yg membezakan cm kaum gay Malayanjing konon adalah Anjing Ras Superior Semenanjing Malayanjing yg bertamadun. Apalagi pesta temen2 sehabitat ko itu guna memeriahkan hari kemerdekaan negara..ckckckckck..haibat nyer..!!! cam sial jer..
tumpang gelak jer.. kah kah kah kah kah...

YOPSAPU mengatakan...

BODOH TAHAP GABAN LA KAMU NI MAN HOLE CIK PON BARUA JAWA. BEZA NYA TERTUTUP ITU ADALAH PRIVATE DAN TERSEMBUNYI DARI PENGETAHUAN PIHAK BERKUASA. KAMU DUDUK MALAYSIA DAN KAMU TAHU APA YG BERLAKU SEBENARNYA. TIAP HARI KELUAR DI BERITA SERBUAN DI LAKUKAN DI PUSAT PELACUR DAN PUSAT GAY OLEH PIHAK BERKUASA. MAKNANYA BENDA INI TIDAK HALAL SEPERTI APA YG BLOGGER JAWA KATAKAN 'GAY DAN PELACURAN HALAL DI MALAYSIA' DI BLOG2 MEREKA.

BERBEZA DI JAWA, KAMU LIHAT DI KG DOLLY SURABAYA, SETIAP HOTEL DI JAWA ADA CALL GIRL, SETIAP DISKOTEK ADA BILIK CERMIN MEMPAMIRKAN CEWEK2 LOKAL DAN INTERLOKAL DAN SEMUANYA ADALAH LEGAL!!!! ADA PIHAK BERKUASA ATAUPUN MAJLIS AGAMA MEMBUAT SERBUAN? SILA JAWAB WAHAI MAN HOLE CIK PON BARUA JAWA!

PERJUDIAN PULA. DI GENTING HIGHLAND KHUSUS UNTUK NON MUSLIM SEPERTI KAMU. MUSLIM TIDAK DI BENARKAN MASUK. NOMBOR EKOR PULA, PIHAK MAJLIS AGAMA TERUS MEMBUAT TANGKAPAN DI PINTU KEDAI NOMBOR EKOR JIKA PEMBELINYA MUSLIM. DAN SUDAH RAMAI MUSLIM TERUTAMA DARI JAWA YG DI TANGKAP.

TIDAK SEPERTI DI JAWA, TOGEL (TOTO GELAP) AMAT MUDAH DIBELI OLEH JAWA2 KREWAK. TAPI APA NAK HERAN, KAN INDON NI BERBANGSA INDON 1 BANGSA 1 AGAMA! TIDAK DAPAT DI BEZA KAN AGAMA MEREKA JIKA DI LIHAT PADA NAMA. SEMUA TIBAI! ITULAH KEBANGGAAN OPS SORI KEBANGSATAN INDON!

Man_One mengatakan...

@YopsapusapuBaruanjingBi..

Maaf Njing baru boleh balas u punya comment, kerana piaraanku bukan ko seekor, banyak kq piaran2ku, mereka adalah Ras Superior Semenanjing Malayanjing

Cam tue yer Njing..yew kew Njing?

Njing..Njing..Sumpah, aq fikir ko itu piaraanku yang cerdas sangap, ternyata ko cuma seekor Anjing piaraanku yang hodoh sangap, tahap Shariban! Konon Anjing Ras Superior Semenanjing Malayanjing..Tumpang gelak jer..kah kah kah.

Yang aq maksud, makna dari tak ader bezanyer tue ialah perbuatan itu dilakukan terbuka or tertutup ya sama jer..sama2 MAKSIAT, aku ulangi Njing MAKSIAT..aq faham klo d habitati ko itu adalah perbuatan halal..yew kew..yew kew..kah kah kah. Dilaknat kerana dah melampaui batas humanisme n kodrat korang sebagai manusia. yang membezakannya ialah, korang adalah komuniti MUSLIM SEMENANJING MALAYANJING. x payah la ko buat ayat2 yg panjang n pelik kalo ko x faham yg aq maksud..aq plak x kesah..kah kah kah. Ko cakap tiap hari ader serbuan pihak kuasa, ertinyer ramai sangap lar komuniti gay Semenanjing Malayanjing, kah kah kah.Makanyer, otak ko jangan selalu d hiasi ngan kote jerk Njing..bagi ilmu otak ko tue.


Njing, memang Indonesia bukan negara yg berazaskan Ajaran Islam, tp kalo soal judi, NO WAY, seandainya d Indonesia ader semacam Genting Highland.. dah lama d bakar, percayalah!

Soal Gang Dolly

Nah ini yang menarik..ko jauh labih tahu n faham d banding ngan aq, ko dah berapa kali k sana Njing, minta khidmat kat sana? Njing..Njing..pantes jer..kah kah kah

Btw, sebanyak-banyak artikel, naper soalan GAY ko tertarik n sepertinya ko membela keberadaan komuniti itu? Hayoooooooooo..KAMU KETAHUAN..KANTOI..KANTOI..!!! kah kah kah

Ko pastilah kongsian ngan MIZAN GAY n NAJIB PONDAN SI PERAMPAS BINI ORANG ITU itu yerk..dah berapa kali dorang guna hole ko Njing, kerap ker..yew kew? kah kah kah

Tapi x aperlar Njing, aq faham kq Njing.

Tumpang gelak jerk..kah kah kah

Oiyer Njing, tulisan ko itu huruf capital sumer, nampaknya ko marah sangap yer, yew kew Njing??

Tumpang gelak jerk..kah kah kah

YOPSAPU mengatakan...

MCM TU LAH TAHAP PEMIKIRAN RAS JAWA! APA YG KO NAMPAK HANYA KEBURUKAN. ADA OTAK GUNA, JGN LETAK KAT KEPALA LUTUT ATAU OTAK KO KAT KEPALA KONTOL?

AKU AKUI GAY MEMANG RAMAI DI MALAYSIA TAPI LAGI RAMAI DI INDONESIA. APA YG KAMI BOLEH BUAT HANYA DGN TANGKAPAN YG DI LAKUKAN OLEH PIHAK BERKUASA. ITU MENUNJUKKAN KAMI CUBA MEMBENTERAS MASALAH SOSIAL ITU.
APA INDON ADA MELAKUKANNYA? AKU SENTUH BAB GAY KERANA BLOGGER JAWA TERTARIK DGN GAY,ASYIK-ASYIK ISU GAY YG DIMAINKAN. APA BLOGGER JAWA MMG GAY SEMUANYA? AKU RASA TAK,SEBAB BLOGGER JAWA ITU PONDAN! MCM KAMU! PENAKUT! KAH KAH KAH

KG DOLLY, APA SALAH AKU MELAWAT TEMPAT SEDEMIKIAN? SEKADAR MELAWAT MELIHAT MASALAH SOSIAL YG MELANDA INDON DAN KENAPA PIHAK BERKUASA MEMBENARKAN IANYA BEROPERASI? DAN AKU TIDAK HERAN KENAPA BALA SENTIASA TURUN DI BUMI INDON.APA MAKSIAT HALAL DI JAWA?

JUDI,GENTING HIGHLAND JAWA NAK BAKAR JIKA BERADA DI JAWA? KAH KAH KAH BERKACA DULU BUNG!
KAMU DAH LAMA SGT KAT MALAYSIA NI DAN KAMU TAK TAHU TENTANG JUDI DI JAWA!! PATUT LAH PUSAT TOGEL TU DAH LAMA JAWA BAKAR!!!! KAH KAH KAH

OKLAH MAN HOLE CIK PON BARUA JAWA. AKU NAK PEGI BERCUTI KE PULAU SABANG,NAD. NAK JOIN? JUMPA AKU KAT SANA. KALAU BERANI LAH!

Posting Komentar