NEGARAKU

Tanah tumpahnya lendir awek tudungku

Awek tudung bisa kupakai di dalam masjid

bersatu badan dan majulah kote ku


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

selamat bertakhta dikandangnya


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

Selamat bertakhta d kandangnya







SUMPAH MALAYSIANJING



KAMI, umat Malaysianjing beragama tak tentu pada hari ini berjanji tidak akan rasis, meludah ke langit, meludahi muka sendiri, mencuri, skodeng, merogol, meliwat, menyetubuhi anak kecil, menyetubuhi anak sendiri, menyetubuhi adik kandung sendiri, khalwat, bersetubuh dengan istri/suami orang, bersetubuh di dalam masjid dan surau-surau, bersetubuh di hutan-hutan, membuang bayi di tempat sampah, berhasad dengki, khianat dan iri hati, bertelagah dan berbalah sesama sendiri lagi, terutama terhadap Bangsa Indonesia Yang Agung dan Mulya.

KAMI berjanji akan bersatu padu dan patuh menegakkan agama tak tentu kami, walau kami sebenarnya bingung.

KAMI juga berjanji akan bangun dari tidur di bilik termenung untuk menyara diri dan keluarga kami.

KAMI sedia bersaing sesama umat Malaysianjing dan kaum-kaum lain dengan jujur dan terhormat kalau kondisinya memaksa.

KAMI, umat Malaysianjing bersumpah setia untuk :

1. Mempertahankan dan patuh pada kepentingan dan hak Ibunda kami, Inggris hingga akhir zaman.

2. Mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Inggris di Semenanjing Malaysianjing

3. Memperjuangkan ikhtisad dan pelajaran bangsa Inggris dan

4. Mempertahankan maruah Negara Inggris supaya aman dan sejahtera


Wassalam,


Dimaklumatkan oleh : Yang Dipertuan Agong Seri Paduka Duli Yang Maha Murtad Beruk Pondan Mizan Pukimak





RUKUN NEGARA


1. Kepercayaan kepada Tuhan (Tuhan yang mana, Tuhan UMNO atau Tuhan YANG DIPERTUAN AGONG SERI PADUKA DULI YANG MAHA MURTAD?)

2. Kesetiaan kepada Raja dan Negara (Nah, ini lagi yang membingungkan, Raja itu dipilih 5 tahun sekali, artinya kesetiaan itu hanya 5 tahun sifatnya, habis masa jabatan Raja, habis pula setianya kah kah kah)

3. Keluhuran Perlembagaan (Di Malayasianjing tidak ada yang luhur lembaganya, sebab dihuni oleh Babiputra-Babiputra munafik)

4. Kedaulatan Undang-Undang (Undang-undang yg bagaimana, Undang-Undang Hadlari atau Undang-Undang TUHAN UMNO?)

5. Kesopanan dan Kesusilaan (Banyak2 liat Kosmo, MalaysiaKini, myMetro, UtusanMalaysianjing, dll)




Salam Pembuka

Blog ini khusus aku buat untuk ditujukan kepada para BABIPUTRA2 idiot yang ada di negeri Malasya. Negeri dimana berisi makhluk-makhluk idiot yang mengaku sebagai Asia Sesungguhnya..tak satupun dari mereka yang memahami bahwa Asia itu luaaaaaaaasss.. Ibarat katak dalam tempurung, yang mereka lihat cuma negeri mereka sendiri. Negeri yang juga berisi kaum gay, kaum munafik, pemalas, mat rempit, tukang ngintip jiran mandi, tukang rogol saudara sedarah, tukang ngintip orang2 beromen dg b'modalkan HP n handyCam, suka meludah ke muka sendiri, suka meludah ke langit, serta tukang ngintip budaya bangsa lain lalu mengklaim sebagai budaya mereka! Buat BABIPUTRA2 dungu n idiot Malasya, kalian boleh hack atau mau hilangin atau mau acak2 atau mau rusak ini blog..aq persilahkan, gpp kq..aq banyak blog juga, tapi blog-nya orang2 Malasya, jadi tinggal aq ambil alih jer hehehe..tapi inget jangan ninggalin jejak...!!! Saye ucapken terima kasih kepada BABIPUTRA2 terbaik Malasya, yang mana sadar tidak sadar telah berhasil menjadikan saye orang yang kreatif, d mana kreatifitas dari saye ini akan saye persembahken sepenuhnya khusus buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, sekali lagi saye ucapken terima kasih banyak-banyak. Untuk menghindari kesalahpahaman n alihfungsi persepsi (hehehe), tidak d sarankan untuk mengomentari apa yang menjadi postingan dalam blog ini, walaupun ada ruang buat ngoceh n ngasih komentar, kecuali kalo anda merasa tidak waras! ha ha ha ha. Blog ini cuma sebagai penyeimbang, pencerahan, pembanding n pembelajaran buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, bukan bermaksud apa2 kerana 95% sumbernya b'asal dari BABIPUTRA2 terbaik Malasya sendiri, terima kasih. Sebagai penutup, percayalah..aku tidak membenci Malasya, yang aku benci adalah BABIPUTRA2 Malasya yang sok tahu, sok pintar, sok dalam segalanya. Aku tidak akan pernah mencacimaki kalian, BABIPUTRA2 Malasya, tapi selama kalian sebagai BABIPUTRA2 Malasya masih memiliki kegemaran menghina n merendahkan bangsa Indonesia, maka aku juga akan menghina kalian dengan sehina-hinanya hingga kalian sadar bahwa tidak ada satupun manusia yang mau dihina...see you! Man_One

Rosmah Lucah Manjoor

Rosmah Lucah Manjoor
Bini Najib Rojak

Najib Binti Rojak

Najib Binti Rojak
The Truly Babiputera Asia

JALANG = JALUR GEMILANG

JALANG = JALUR GEMILANG
The Best Babiputeri Semenanjing Malaysianjing

Salam



Hmmm...Begitu Marahnya Korang..! Baru korang faham, macam mana perasaan bangsa yang korang hina, yang korang rendahkan, yang korang remehkan dan korang perkekehkan..huhuhu. Macam tulah apa yang Bangsa Indonesia rasakan, saat Lagu Kebangsaan Indonesia korang lecehkan, Kerendahan hati Pejabat-Pejabat Indonesia korang anggap remeh, kedaulatan Indonesia korang lampaui, macam tulah yang sekarang korang rasakan.

Bezanya, Bangsa Indonesia masih bersabar hingga detik ini...Semoga blog sederhana ini dapat menambah penyadaran buat kita semua, bahwa tak ada seorangpun atau satu bangsapun mahu dengan rela kena di hina.


Wasalam.


Man_One




Sabtu, 11 September 2010

KETIKA MUSIM BUANG BAYI TIBA (PART 1)

Hmmm...Di Indonesia kita mengenal ada 2 musim, musim kemarau dan musim hujan, yang ianya berlaku pada masa2 tertentu dalam 1 tahun. Pada saat jatuh musim kemarau, puaanase minta ampun..di beberapa daerah merupakan daerah yang paling parah dilanda kekeringan, kerana ianya berpunca pada letak gergrafis..air susah didapat, warga mesti berjalan berkilo-kilo meter untuk mengambil air dari sumber air yang masih menyimpan kandungan walau volumenya tak banyak. Daerah Gunung Kidul, Jawa Tengah, merupakan daerah langganan terkena dampak musim kemarau, begitu juga beberapa daerah seperti di NTB dan NTT. Begitu juga saat musim hujan tiba, banyak daerah yang terkena dampak dari musim ini. Untuk daerah yg relatif rendah datarannya mesti bersiap-siap akan datangnya bencana banjir, sementara daerah yang terletak di lembah2 dan dataran tinggi mesti waspada akan bahaya tanah longsor..semua itu merupakan gejala alami, dan terjadi setiap tahun, juga tidak berlaku di Indonesia sahaja, hampir semua negeri di permukaan bumi ini mengalami hal itu, jadi semuanya adalah sesuatu yang bersifat natural, alami. Semua masih bisa ditanggulangi asal ada kemauan dan kerja kerja keras dari pemerintah dan warga masyarakat...Ngawur yach! wakakakakakakakakak.....



Oiya, selain kedua musim yang "resmi" di atas, Indonesia juga memiliki musim yang "tidak resmi", ianya juga berlaku setiap tahun, namun sebahagian dah tak termasuk lagi, dah hilang...hehehe. Hmm..musim-musim itu adalah, Musim Layang-layang, Musim Duku, Musim Durian, Musim Haji, Musim Kahwin (ada ga' ya..???)..hehehe. Semua musim itu merupakan aktivitas yang ianya hanya berlaku di Indonesia sahaja..dan ada keindahan serta romantisme tersendiri bila masa itu jatuh berlaku. Musim Layang-layang, kita boleh melihat begitu ramai orang dari segala usia melakukan permainan ini, baik orang-orang yang dah dewasa, mahupun kanak-kanak. Kita boleh melihat kebahagiaan yang terpancar di raut wajah-wajah mereka saat mereka bermain di tanah-tanah lapang, berlumba dengan pemain lainnya, kita boleh melihat macam mana bahagianya seorang kanak-kanak melihat bapanya pulang dari kerja seraya membawa buah tangan, sebuah Layang-layang...hmmm, jadi teringat masa lalu. Musim Duku dan Durian...dah pasti tahukan! hehehe...pernah dengar orang-orang di Pulau Jawa yang kalau menelepon saudaranya yang tinggal di Pulau Sumatera? biasanya pada saat-saat tertentu yang dah diketahui, orang di Pulau Jawa menanyakan "Durian/Duku dah musim belum?, kalau sudah musim, tolong dong kirimkan"...hehehe, kira-kira macam itulah. Daerah Sumatera dikenal sebagai daerah penghasil utama kedua buah-buahan itu, saat musimnya dah berlalu, selesailah. Musim Haji, setiap tahun Pemerintah Republik Indonesia mengirimkan beratus-ratus ribu, aq ulangi..BERATUS-RATUS RIBU, jamaah calon haji..hal itu wajar aja, mengingat jumlah umat muslim Indonesia merupakan jumlah yang terbanyak di di dunia dan Bahasa Indonesia merupakan salah satu Bahasa Dunia...Apa hubungannya ya...wakakakakakak. Okelah, aq kira kita semua dah memahami musim ini..hehehe. Soal musim kahwin, aq tak atau belum mendapat infonya, yang aq tahu musim kahwin antara gadis-gadis Malaysianjing dengan lelaki-lelaki hensem dari Lombok..wehehehehe.

Lalu macam mana dengan Malaysianjing, Musim apa sahaja yang berlaku kat situ?

Sebagai suatu komunitas Dungu Babiputera, Malaysianjing ternyata memiliki musim juga lorh..korang mahu tahu? cuba korang jalan-jalan di bandar-bandar dan singgah kat tempat-tempat sampah, korang tak payah terkejut beruk, cukup terkejut kacak je..kerana korang mesti jumpa ada bayi kat situ...wakakakakak. Musim ini berlaku mulai dari bulan Mei, June, Julai dan Ogos..(itu hitungan untuk musim, yang bukan musim tak dihitung, kerana terlalu banyak kes-nya..jadi sulit buat dihitung). Sebenarnya Buang Bayi ini tak berlaku kat tempat-tempat sampah kot, masih ada Bayi-bayi yang bernasib jauh "lebih baik" daripada dibuang di tempat sampah, sebagian ada yang ditemukan dalam parit, ada yang dipinggir jalan tapi dah dibakar, ada di tengah kebun, dan yang lebih "mujur", dah dimakan oleh saudara kandung Babiputera Malaysianjing sendiri, itu si Guk-guk..aneh, Babi kok bersaudara kandung dengan Anjing...! kah kah kah. Hmmm..menurut aq, sebagian Bayi-bayi mujur ini merupakan hal yang berpunca (baca : bersumber) pada perayaan penutupan akhir tahun kelmarin, tepat jam 00.00 teng, semua Babiputera berlumba membuat "Calon Bayi", mengingat booming buang bayi jatuh pada bulan-bulan yang aq sebutkan tadi. ..hebat kan! Itu baru pada saat penutupan akhir tahun, yang pada saat peringatan Hari Kemerdekaan Malaysianjing (kapan ya merdekanya..ada yang tahu..???) belum jadi, kerana baru mencecah hitungan minggu, mungkin saat bulan January, Maret dan April mereka (Bayi-bayi itu) dah ada lagi kat tempat sampah, dipinggir jalan, di parit, dimakan anjing..muehehehe.

Selain dari pada itu, maksudnya Musim Buang Bayi..hehehe, ada lagi Musim yang juga masih berlaku kat Malaysianjing, iaitu Musim Bapa Rogol Anak, Musim Anakku Kekasihku, Musim Liwat (Sodomi), Musim Rogol Kanak-Kanak dan Musim Selingkuh...Ketiga musim ini juga merupakan musim yang khas dan hanya berlaku di Malaysianjing sahaja, ianya juga berlaku hampir sepanjang tahun, dan aq rasa tak pantas lagi disebut sebagai musim, lebih tepatnya disebut sebagai Budaya Aseli Malaysianjing..mengingat seringnya Malaysianjing mencuri dan mengklaim budaya orang. Menurutku, daripada mencuri dan mengklaim budaya orang lain dan akhirnya bikin malu Babiputera-Babiputera Semenanjing Malaysianjing lainnya, bukankah lebih baik ke-5 musim itu dijadikan budaya, macam mana, Akur..???..SAH..!!!...kah kah kah.

Babiputera..Babiputera..Malaysianjing..Malaysianjing..Babiputera Malaysianjing..Babiputera Malaysianjing..korang sememang Makhluk Aneh, Unik dan Ajaib..!!! kah kah kah...ngakak sambil terguling-guling..!!!



Salah satu contoh kerana terlalu seringnya bayi tidur kat tempat sampah, polis-polis dungu itu butuh waktu hampir 3 jam untuk ngoprek-ngoprek tempat sampah cuma kerana termakan isu dari seekor Babiputera Malaysianjing Dungu..kah kah kah

Kecoh Bayi Dalam Sampah

GOMBAK: Hampir tiga jam terpaksa dihabiskan sepasukan anggota forensik untuk mencari ‘mayat bayi’ dalam timbunan sampah yang dikatakan dibuang dalam tong sampah di pasar raya besar di Batu Caves, di sini, semalam.

Namun, usaha mencari itu sia-sia apabila mereka gagal menemui mayat bayi yang pada mulanya didakwa dilihat seorang individu yang menghubungi pihak pengurusan pasar raya berkenaan sebelum ia disahkan panggilan palsu.

Ketua Polis Gombak, Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah, berkata sebelum itu, ada orang awam menghubungi pihak pengurusan pasar raya berkenaan dan memaklumkan ternampak bungkusan dipenuhi darah mengandungi mayat seorang bayi.

“Sejurus itu, pihak pengurusan pasar raya berkenaan menghubungi pemandu lori sampah yang ketika itu dalam perjalanan ke tapak pelupusan sampah di Puncak Alam, Shah Alam.

“Pemandu berkenaan yang ketika itu hampir tiba di tapak pelupusan berkenaan berpatah balik ke pasar raya itu,” katanya.

2 komentar:

||bram||Tobing||Qx mengatakan...

wkwkwkwkwkwkwkwkwkwkw...mantap

jawapemusnahindonesia mengatakan...

Jawa perampok. Kekayaan nusantara Indonesia ini habis dirampok oleh maling Jawa. Ayuh pindahkan aja pus at pemerintahan ke Sumatra.

Posting Komentar