NEGARAKU

Tanah tumpahnya lendir awek tudungku

Awek tudung bisa kupakai di dalam masjid

bersatu badan dan majulah kote ku


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

selamat bertakhta dikandangnya


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

Selamat bertakhta d kandangnya







SUMPAH MALAYSIANJING



KAMI, umat Malaysianjing beragama tak tentu pada hari ini berjanji tidak akan rasis, meludah ke langit, meludahi muka sendiri, mencuri, skodeng, merogol, meliwat, menyetubuhi anak kecil, menyetubuhi anak sendiri, menyetubuhi adik kandung sendiri, khalwat, bersetubuh dengan istri/suami orang, bersetubuh di dalam masjid dan surau-surau, bersetubuh di hutan-hutan, membuang bayi di tempat sampah, berhasad dengki, khianat dan iri hati, bertelagah dan berbalah sesama sendiri lagi, terutama terhadap Bangsa Indonesia Yang Agung dan Mulya.

KAMI berjanji akan bersatu padu dan patuh menegakkan agama tak tentu kami, walau kami sebenarnya bingung.

KAMI juga berjanji akan bangun dari tidur di bilik termenung untuk menyara diri dan keluarga kami.

KAMI sedia bersaing sesama umat Malaysianjing dan kaum-kaum lain dengan jujur dan terhormat kalau kondisinya memaksa.

KAMI, umat Malaysianjing bersumpah setia untuk :

1. Mempertahankan dan patuh pada kepentingan dan hak Ibunda kami, Inggris hingga akhir zaman.

2. Mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Inggris di Semenanjing Malaysianjing

3. Memperjuangkan ikhtisad dan pelajaran bangsa Inggris dan

4. Mempertahankan maruah Negara Inggris supaya aman dan sejahtera


Wassalam,


Dimaklumatkan oleh : Yang Dipertuan Agong Seri Paduka Duli Yang Maha Murtad Beruk Pondan Mizan Pukimak





RUKUN NEGARA


1. Kepercayaan kepada Tuhan (Tuhan yang mana, Tuhan UMNO atau Tuhan YANG DIPERTUAN AGONG SERI PADUKA DULI YANG MAHA MURTAD?)

2. Kesetiaan kepada Raja dan Negara (Nah, ini lagi yang membingungkan, Raja itu dipilih 5 tahun sekali, artinya kesetiaan itu hanya 5 tahun sifatnya, habis masa jabatan Raja, habis pula setianya kah kah kah)

3. Keluhuran Perlembagaan (Di Malayasianjing tidak ada yang luhur lembaganya, sebab dihuni oleh Babiputra-Babiputra munafik)

4. Kedaulatan Undang-Undang (Undang-undang yg bagaimana, Undang-Undang Hadlari atau Undang-Undang TUHAN UMNO?)

5. Kesopanan dan Kesusilaan (Banyak2 liat Kosmo, MalaysiaKini, myMetro, UtusanMalaysianjing, dll)




Salam Pembuka

Blog ini khusus aku buat untuk ditujukan kepada para BABIPUTRA2 idiot yang ada di negeri Malasya. Negeri dimana berisi makhluk-makhluk idiot yang mengaku sebagai Asia Sesungguhnya..tak satupun dari mereka yang memahami bahwa Asia itu luaaaaaaaasss.. Ibarat katak dalam tempurung, yang mereka lihat cuma negeri mereka sendiri. Negeri yang juga berisi kaum gay, kaum munafik, pemalas, mat rempit, tukang ngintip jiran mandi, tukang rogol saudara sedarah, tukang ngintip orang2 beromen dg b'modalkan HP n handyCam, suka meludah ke muka sendiri, suka meludah ke langit, serta tukang ngintip budaya bangsa lain lalu mengklaim sebagai budaya mereka! Buat BABIPUTRA2 dungu n idiot Malasya, kalian boleh hack atau mau hilangin atau mau acak2 atau mau rusak ini blog..aq persilahkan, gpp kq..aq banyak blog juga, tapi blog-nya orang2 Malasya, jadi tinggal aq ambil alih jer hehehe..tapi inget jangan ninggalin jejak...!!! Saye ucapken terima kasih kepada BABIPUTRA2 terbaik Malasya, yang mana sadar tidak sadar telah berhasil menjadikan saye orang yang kreatif, d mana kreatifitas dari saye ini akan saye persembahken sepenuhnya khusus buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, sekali lagi saye ucapken terima kasih banyak-banyak. Untuk menghindari kesalahpahaman n alihfungsi persepsi (hehehe), tidak d sarankan untuk mengomentari apa yang menjadi postingan dalam blog ini, walaupun ada ruang buat ngoceh n ngasih komentar, kecuali kalo anda merasa tidak waras! ha ha ha ha. Blog ini cuma sebagai penyeimbang, pencerahan, pembanding n pembelajaran buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, bukan bermaksud apa2 kerana 95% sumbernya b'asal dari BABIPUTRA2 terbaik Malasya sendiri, terima kasih. Sebagai penutup, percayalah..aku tidak membenci Malasya, yang aku benci adalah BABIPUTRA2 Malasya yang sok tahu, sok pintar, sok dalam segalanya. Aku tidak akan pernah mencacimaki kalian, BABIPUTRA2 Malasya, tapi selama kalian sebagai BABIPUTRA2 Malasya masih memiliki kegemaran menghina n merendahkan bangsa Indonesia, maka aku juga akan menghina kalian dengan sehina-hinanya hingga kalian sadar bahwa tidak ada satupun manusia yang mau dihina...see you! Man_One

Rosmah Lucah Manjoor

Rosmah Lucah Manjoor
Bini Najib Rojak

Najib Binti Rojak

Najib Binti Rojak
The Truly Babiputera Asia

JALANG = JALUR GEMILANG

JALANG = JALUR GEMILANG
The Best Babiputeri Semenanjing Malaysianjing

Salam



Hmmm...Begitu Marahnya Korang..! Baru korang faham, macam mana perasaan bangsa yang korang hina, yang korang rendahkan, yang korang remehkan dan korang perkekehkan..huhuhu. Macam tulah apa yang Bangsa Indonesia rasakan, saat Lagu Kebangsaan Indonesia korang lecehkan, Kerendahan hati Pejabat-Pejabat Indonesia korang anggap remeh, kedaulatan Indonesia korang lampaui, macam tulah yang sekarang korang rasakan.

Bezanya, Bangsa Indonesia masih bersabar hingga detik ini...Semoga blog sederhana ini dapat menambah penyadaran buat kita semua, bahwa tak ada seorangpun atau satu bangsapun mahu dengan rela kena di hina.


Wasalam.


Man_One




Sabtu, 20 Februari 2010

1 Malasya, apa korang faham?

Salam.. saja aku bukak thread ni nak tengok sejauh mana kefahaman dan pengertian 1 Malaysia...




Pandangan aku.. Kalau kita memahami konsep 1 Malaysia makna semuanya menjadi satu... 1 Bangsa - Bangsa Malaysia... 1 Agama - Agama Islam sahaja - 1 Bahasa - Bahasa Malaysia Sahaja 1 Tuhan iaitu Allah sahaja... agak2 korang boleh tercapai impian ini... ini perbincangan sahaja..

Apa pulak fahaman bangsa lain terhadap 1 Malaysia... korang pernah tanya tak... yang aku tahu ialah semua bangsa adalah sama (hak keistimewaan orang melayu tiada..) semua bangsa boleh memerintah negara (bukan melayu aje)... semua bangsa boleh pindah mana2 agama yang derang mahu tanpa ada paksaan... dan banyak lagi....

Jadi sejauh mana penghayatan anda terhadap 1Malaysia... (please jangan bincang hal sesnsitip pulak) korang kena ISA aku tak tahu...


Mat Zaleo  1 Malaysia : Pembaziran wang yang ntah apa-apa!

Mat Pekong  ku rasa 1malaysia = hak samarata ... tapi takkan menjadi konsep ni sbb kita perlu pertahankan ketuanan melayu.

Mat Goji  1malaysia..agenda terdesak BN yang akan menyusahkan balik BN..

Mat Saipul  1malaysia = buka klinik 1malaysia tapi xder doktor ... deresa je ada ....
minta ubat sakit .... dia bagi ubat tido .... hahahah

Mat Anwar
 Pemahaman ak lebih kurng sme dgn tt.
mksdnye,same rate,sume serupe.
kalu mlayu dpt 100,kaum laen dpt 100
xd beze2

tp,boleh ke jd gtu..?


Mat Mahawangsa  Aku pun x faham 1 mesia tu ape,kalo satu Indo tu aku faham,sbb semua Indo serupe je low pofil

Mat Irvine  Betul.. kalau indo memang banyak 1.. contoh nama 1 nama indo.. bangsa cina pun kena guna nama Indo... bahasa .. korang tengok bahasa Indo sahaja dan i bangsa....

Mat NyibukJer  Betul tu,semuanya 1 Indo walaupun berlainan bangsa budaya adat dah bahasa,disatukan menjadi Indo sahaja.

Mat Ngah  1 Malaysia bg aku nampak Najip dan Rosmah jer.....

Mat Nafi  1 Malaysia = 1Najib = 1Rosmah

Mat Dahlia_Luv..he he he maksa! 1Malaysia? ape bende tu?eeeiii..geli betul aku tgk iklan kat TV tu..menyampah..dah la iklan tak lawa..kalau iklan lawa sronok gak tgk..tq

Mat Purple is Ungu  Hahaha..... Lu oreng belum pahem lagike? Itu semua propa politix je oi!

Mat Karina  bagi aku plak.. semenjak diperkenalkan 1 Malaysia ni..hak2 keistimewaan org melayu makin lama makin terhakis...
kaum lain esp cina..dah berani pijak melayu tapi melayu tak berani pertahankan..
skim bantuan untuk usahawan bumiputera langsung dah takde...diaorang cakap jer diserapkan ke sana sini..tapi bila tanya...dana dah habis laa...takder peruntukan laa..apa la..

Mat Mr.F  Tak berminat nak faham. Kalau dapat kote baru berminat! Ha ha ha

Mat Copy Paste  1 + Malaysia. tu je
ada perubahana selain tu?

Mat Rempit  1Malaysia, 1 motosikal 1 highway, ouwh..so comel..hikz..hikz..hikz

Mat Sekodeng  1Malaysia, 1 Kamera


Itulah pendapat beberapa konsumen yang dimintai pendapatnya tentang apa definisi 1 Malasya…he he he

Ket : Itu adalah pendapat asli dari forumer2 BABIPUTRA Malasya d Forum lain yg pernah terhinakan dan ternodai oleh kehadiran aq yg s'orang diri, yg aq tak ingat lagi nama2 mereka, kebetulan aq mampir d topix n aq jd hafal nama forumer2 BABIPUTRA2 d sini..he he he

Tidak ada komentar:

Posting Komentar