NEGARAKU

Tanah tumpahnya lendir awek tudungku

Awek tudung bisa kupakai di dalam masjid

bersatu badan dan majulah kote ku


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

selamat bertakhta dikandangnya


Si Rahmat bahagia sangat

Tuan kurniakan tempatku


Raja kita Raja Babi

Selamat bertakhta d kandangnya







SUMPAH MALAYSIANJING



KAMI, umat Malaysianjing beragama tak tentu pada hari ini berjanji tidak akan rasis, meludah ke langit, meludahi muka sendiri, mencuri, skodeng, merogol, meliwat, menyetubuhi anak kecil, menyetubuhi anak sendiri, menyetubuhi adik kandung sendiri, khalwat, bersetubuh dengan istri/suami orang, bersetubuh di dalam masjid dan surau-surau, bersetubuh di hutan-hutan, membuang bayi di tempat sampah, berhasad dengki, khianat dan iri hati, bertelagah dan berbalah sesama sendiri lagi, terutama terhadap Bangsa Indonesia Yang Agung dan Mulya.

KAMI berjanji akan bersatu padu dan patuh menegakkan agama tak tentu kami, walau kami sebenarnya bingung.

KAMI juga berjanji akan bangun dari tidur di bilik termenung untuk menyara diri dan keluarga kami.

KAMI sedia bersaing sesama umat Malaysianjing dan kaum-kaum lain dengan jujur dan terhormat kalau kondisinya memaksa.

KAMI, umat Malaysianjing bersumpah setia untuk :

1. Mempertahankan dan patuh pada kepentingan dan hak Ibunda kami, Inggris hingga akhir zaman.

2. Mempertahankan kedaulatan Raja-Raja Inggris di Semenanjing Malaysianjing

3. Memperjuangkan ikhtisad dan pelajaran bangsa Inggris dan

4. Mempertahankan maruah Negara Inggris supaya aman dan sejahtera


Wassalam,


Dimaklumatkan oleh : Yang Dipertuan Agong Seri Paduka Duli Yang Maha Murtad Beruk Pondan Mizan Pukimak





RUKUN NEGARA


1. Kepercayaan kepada Tuhan (Tuhan yang mana, Tuhan UMNO atau Tuhan YANG DIPERTUAN AGONG SERI PADUKA DULI YANG MAHA MURTAD?)

2. Kesetiaan kepada Raja dan Negara (Nah, ini lagi yang membingungkan, Raja itu dipilih 5 tahun sekali, artinya kesetiaan itu hanya 5 tahun sifatnya, habis masa jabatan Raja, habis pula setianya kah kah kah)

3. Keluhuran Perlembagaan (Di Malayasianjing tidak ada yang luhur lembaganya, sebab dihuni oleh Babiputra-Babiputra munafik)

4. Kedaulatan Undang-Undang (Undang-undang yg bagaimana, Undang-Undang Hadlari atau Undang-Undang TUHAN UMNO?)

5. Kesopanan dan Kesusilaan (Banyak2 liat Kosmo, MalaysiaKini, myMetro, UtusanMalaysianjing, dll)




Salam Pembuka

Blog ini khusus aku buat untuk ditujukan kepada para BABIPUTRA2 idiot yang ada di negeri Malasya. Negeri dimana berisi makhluk-makhluk idiot yang mengaku sebagai Asia Sesungguhnya..tak satupun dari mereka yang memahami bahwa Asia itu luaaaaaaaasss.. Ibarat katak dalam tempurung, yang mereka lihat cuma negeri mereka sendiri. Negeri yang juga berisi kaum gay, kaum munafik, pemalas, mat rempit, tukang ngintip jiran mandi, tukang rogol saudara sedarah, tukang ngintip orang2 beromen dg b'modalkan HP n handyCam, suka meludah ke muka sendiri, suka meludah ke langit, serta tukang ngintip budaya bangsa lain lalu mengklaim sebagai budaya mereka! Buat BABIPUTRA2 dungu n idiot Malasya, kalian boleh hack atau mau hilangin atau mau acak2 atau mau rusak ini blog..aq persilahkan, gpp kq..aq banyak blog juga, tapi blog-nya orang2 Malasya, jadi tinggal aq ambil alih jer hehehe..tapi inget jangan ninggalin jejak...!!! Saye ucapken terima kasih kepada BABIPUTRA2 terbaik Malasya, yang mana sadar tidak sadar telah berhasil menjadikan saye orang yang kreatif, d mana kreatifitas dari saye ini akan saye persembahken sepenuhnya khusus buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, sekali lagi saye ucapken terima kasih banyak-banyak. Untuk menghindari kesalahpahaman n alihfungsi persepsi (hehehe), tidak d sarankan untuk mengomentari apa yang menjadi postingan dalam blog ini, walaupun ada ruang buat ngoceh n ngasih komentar, kecuali kalo anda merasa tidak waras! ha ha ha ha. Blog ini cuma sebagai penyeimbang, pencerahan, pembanding n pembelajaran buat BABIPUTRA2 terbaik Malasya, bukan bermaksud apa2 kerana 95% sumbernya b'asal dari BABIPUTRA2 terbaik Malasya sendiri, terima kasih. Sebagai penutup, percayalah..aku tidak membenci Malasya, yang aku benci adalah BABIPUTRA2 Malasya yang sok tahu, sok pintar, sok dalam segalanya. Aku tidak akan pernah mencacimaki kalian, BABIPUTRA2 Malasya, tapi selama kalian sebagai BABIPUTRA2 Malasya masih memiliki kegemaran menghina n merendahkan bangsa Indonesia, maka aku juga akan menghina kalian dengan sehina-hinanya hingga kalian sadar bahwa tidak ada satupun manusia yang mau dihina...see you! Man_One

Rosmah Lucah Manjoor

Rosmah Lucah Manjoor
Bini Najib Rojak

Najib Binti Rojak

Najib Binti Rojak
The Truly Babiputera Asia

JALANG = JALUR GEMILANG

JALANG = JALUR GEMILANG
The Best Babiputeri Semenanjing Malaysianjing

Salam



Hmmm...Begitu Marahnya Korang..! Baru korang faham, macam mana perasaan bangsa yang korang hina, yang korang rendahkan, yang korang remehkan dan korang perkekehkan..huhuhu. Macam tulah apa yang Bangsa Indonesia rasakan, saat Lagu Kebangsaan Indonesia korang lecehkan, Kerendahan hati Pejabat-Pejabat Indonesia korang anggap remeh, kedaulatan Indonesia korang lampaui, macam tulah yang sekarang korang rasakan.

Bezanya, Bangsa Indonesia masih bersabar hingga detik ini...Semoga blog sederhana ini dapat menambah penyadaran buat kita semua, bahwa tak ada seorangpun atau satu bangsapun mahu dengan rela kena di hina.


Wasalam.


Man_One




Senin, 30 Agustus 2010

Pelajar Betina Malaysianjing

Aq tak faham dengan sistem belajar mengajar Malaysianjing, kenapa anak2 murid wanitanya begitu ceroboh bertingkah. Tanpa malu-malu mempertontonkan perilaku mereka yang di luar tabii didepan kamera, mahu jadi artist ker? Ke mana para Cikgu yang sudah dengan susah payah berusaha mencerdaskan mereka? Atau para Cikgu juga sedang sibuk berbisnis dengan usaha sampingan mereka, menjual Pil Seks? Huhuhu....




Trio Kobel......hi hi hi




Lomba ngobel, muhehehehe...mahu ngobel apa njing..??? kah kah kah




Beginilah kalo ga' ada modal buat nginep di hotel...kah kah kah




Tak ada akar, Ram Punjabi....Tak sanggup sewa hotel, hutann pun jadi
Kah kah kah kah kah kah........




Profesional nih..!!! muhehehehe.....




Ckckckckck.....Dunia sudah tua banget yak!

Komunitas yang (Konon) benar2 menganut ajaran Islam lho! huhuhuhuhu....

27 komentar:

YOPSAPU mengatakan...

2010/09/01 JAKARTA: Perkhidmatan penyediaan peserta demonstrasi yang ditawarkan di kota raya besar ini muncul sebagai perniagaan luar biasa serta memberi peluang kepada penganggur meraih pendapatan dan pada masa sama menimba ilmu bagaimana berdemonstrasi secara tertib.

Pihak yang memerlukan peserta demonstrasi boleh membuat pesanan untuk pakej lengkap iaitu penunjuk perasaan terlatih, pengangkutan, pemidato, peralatan sistem bunyi, sepanduk dan kenyataan demonstrasi.
Pakej yang ditawarkan sebuah organisasi bagi membekalkan peserta demonstrasi terlatih di sini dikira berdasarkan bayaran untuk sebuah bas kecil yang boleh memuatkan 30 hingga 35 peserta, iaitu antara Rp1.5 juta hingga Rp2 juta. (RM1 bersamaan dengan Rp2877.5951)
Untuk setiap aksi, seorang peserta boleh mendapat bayaran antara Rp30,000 hingga Rp40,000 dan sebungkus nasi campur.

Seorang pengelola perkhidmatan ini yang dikenali sebagai Aji Kusuma berkata, pakej yang ditawarkannya terdiri daripada peserta terlatih, namun ada pihak lain turut menawarkan peserta demonstrasi berbayar yang tidak terlatih, selain golongan mahasiswa.

"Anggota demo ini pemuda perkotaan, biasanya mereka yang menganggur kita ajak, buat latihan supaya bila demo, mereka faham isi demo itu.

"Biasanya kalau kita mahu melakukan aksi A, beberapa hari sebelum hari A, kita sudah melakukan diskusi. Bahawa kita ke A untuk ini dan ini, kita untuk itu dan itu, jadi, kalau di lapangan ditanya orang, mereka faham semua," katanya.
Beliau berkata, biasanya, bahan taklimat untuk demonstrasi diperoleh daripada pihak yang membuat pesanan

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Khidmaturusdemonstrasiuntungbesar/Article

HA HA HA PATUTNY KAMU MAN HOLE BUAT POSTINGAN TENTANG BERITA INI. JGN MALU2 YA HA HA HA HA

YOPSAPU mengatakan...

SATU LAGI BERITA BAGUS NIHHH

Warga Buol "Sweeping" Polisi

PALU, KOMPAS.com — Penyerangan warga ke Markas Kepolisian Sektor (Mapolsek) Biau, Kabupaten Buol, Selasa (31/8/2010) malam, juga dibarengi dengan aksi penyisiran (sweeping) terhadap polisi, baik yang di asrama maupun di lokasi lain.

Informasi itu dibenarkan Kapolres Buol AKBP Amin Litarso yang dihubungi dari Palu, Rabu (1/9/2010) pagi. Namun, Amin belum mendapat laporan lebih jauh mengenai kemungkinan adanya korban lain akibat penyisiran warga tersebut.

Seperti yang diberitakan sebelumnya, penyerangan warga ke kantor polisi tersebut telah mengakibatkan 19 prajurit Brimob terluka dan satu di antaranya dalam kondisi luka parah akibat terbakar ledakan bom molotov.

Sementara, kerugian fisik pun terjadi di sekitar Mapolres. Amin menyebutkan, beberapa atribut kepolisian, seperti motor operasional dan pakaian seragam di Balai Tempat Umum (BTU) Buol, menjadi sasaran amuk massa."Di lokasi itu, tiga dari empat motor milik anggota di BTU dibakar dan satu motor lainnya dirusak," katanya.

Insiden penyerangan itu terkait dengan tewasnya seorang tahanan Polsek Biau bernama Kasmir Timumun pada Senin sore. Keluarga menduga tewasnya Kasmir Timumun, warga Kelurahan Leok II, yang bekerja sebagai tukang ojek, itu, akibat penganiayaan oknum polisi.

Kasmir ditahan karena kasus kecelakaan lalu lintas yang melibatkan seorang anggota kepolisian di kota itu, namun hari Senin dia tewas di dalam tahanan. Sebagai buntut dari kematiannya, Selasa malam sekitar pukul 21.30 WITA, ribuan warga mendatangi Mapolsek Biau di Kelurahan Kali dan berdekatan dengan Kantor Bupati Buol.


hehehe... dengan polisi2 indon sendiri sekali kena sweeping oleh jawa2 keparat....Goblok.

Man_One mengatakan...

Bwakakakakak...Yopsapusapu..ko x tengok topik kat atas ke, soalan aper ko bawak kat sini, sana bawak k Utusan..huhuhu...Sedapnyeeer!

Man_One mengatakan...

Ada berita asik nih mendalami bulan ramadhan..huhuhuhu.

PETALING JAYA – Seorang lelaki berusia awal 30an bergadai nyawa bergayut pada balkoni tingkat dua hotel tempat dia dan kekasihnya menginap sebelum terjun bagi mengelak dari dicekup sepasukan Penguatkuasa Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) dan Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ).

Siasatan mendapati pasangan perempuannya baru berusia 17 tahun masih menuntut di sebuah sekolah menengah dekat sini.

Ketika ditahan dia baru balik dari bersiar-siar dan berehat sebentar di hotel terbabit sebelum dihantar pulang.

Dalam pemeriksaan di lima hotel bajet di PJS 8, Desa Mentari semalam, sebanyak 10 pasangan beragama Islam ditahan kerana disyakki berkhalwat.

Sementara itu dalam serbuan lain dua lagi pasangan remaja masing-masing berusia 18 tahun berasal dari Johor yang merupakan penuntut institut pengajian tinggi (IPT) turut ditahan.

Pemeriksaan lanjut kemudiannya menemui kondom dipercayai baru sahaja digunakan di dalam tong sampah.

Serbuan turut menahan seorang pegawai bank dan pegawai sumber manusia berusia 25 tahun.

Pasangan yang sudah bertunang dan akan melangsungkan perkahwinan pada bulan 12 tahun ini memberi alasan tidak berbuat apa-apa dan merayu kepada pegawai penguatkuasa untuk dilepaskan berikutan bimbang keluarga masing-masing tahu mengenai hal itu.

Manakala sepasang kekasih berusia 29 dan 25 tahun memberi alasan menungggu sahur.

Ketika diserbu pasangan wanita mengurungkan diri dalam tandas kerana tidak berbaju.

Ketua Unit Tindakan Khas Jais Mohd Hafizi Mohd Roslan berkata, 10 pasangan di tahan akan dibawa Jais untuk siasatan lanjut

”Kesemua ditahan di bawah Seksyen 29 (1) Enakmen Jenayah Syariah Selangor 9/95 kerana berdua-duaaan tanpa ikatan sah. Jika sabit kesalahan boleh di denda RM3,000 penjara dua tahun atau kedua-keduanya sekali,” katanya.

Tambahnya, 17 pasangan yang ditahan di sekitar Taman Tasik Bandaran, Tasik Jaya dan kawasan taman awam di PJS 8 turut diminta hadir ke pejabat Jais untuk sesi kaunseling.

mereka bersetubuh sementara menunggu sahur,malam merdeka ko pula bagaimana Yopsapusapu?

Man_One mengatakan...

Ada lagi nih...Hooottttzz!

PANDAN INDAH- Kesucian bulan Ramadan dicemari dengan aktiviti maksiat dilakukan oleh golongan remaja pada malam ambang merdeka. Sepasang kekasih yang berselimut dan lena dibuai mimpi di dalam sebuah kereta adalah antara yang ditahan bersama-sama beberapa pasangan lain dalam satu Operasi Ambang Merdeka 2010 yang diadakan awal pagi semalam.

Operasi yang bermula kira-kira satu pagi itu dijalankan bersama pegawai Masjid daripada Masjid Al Azim Pandan Indah, Unit Amal serta turut dibantu oleh Ahli qariah dan pegawai Masjid daripada Masjid Ubudiah Kampung Tasek Tambahan yang telah menahan beberapa pasangan di lokasi kerap menjadi tumpuan remaja antaranya di Bukit Langat dan Bukit Permai.

Ketua Operasi, Ahmad Nawi Osman berkata, pihaknya melakukan operasi itu berdasarkan aduan yang diterima daripada orang ramai.

“Kami mendapat aduan orang ramai yang melihat seorang remaja lelaki yang berusia 20 tahun bersama teman wanitanya berusia 18 tahun sedang tidur di dalam kereta berselimut dengan jaket di tempat letak kereta di salah sebuah blok Flat Pandan Jaya. Ketika kami menahan pasangan tersebut, kedua-duanya berpakaian lengkap, Daripada siasatan awal, pasangan lelaki terbabit memberi alasan rumah kakaknya berdekatan dengan kawasan itu, manakala teman wanitanya pula tinggal di Puncak Alam. Pasangan tersebut telah dibawa ke Masjid Al Azim untuk sesi penerangan lanjut,” katanya.

Menurutnya, dalam operasi sama pihaknya telah menahan sepasang kekasih di Padang Perbandaran Ampang Jaya. Siasatan awal lelaki terbabit berusia 22 tahun manakala teman wanitan terbabit pula berusia 32 tahun.

“Ketika ditahan lelaki masih menuntut di salah sebuah Institut Pengajian Tinggi (IPT) tempatan itu memberi alasan sedang berjoging, manakala teman wanitanya yang bekerja di salah sebuah kedai serbaneka 24 jam itu hanya menemaninya,” katanya.

Menurutnya, operasi turut dilakukan sekitar Bukit Langat dan Bukit Permai, hampir 94 orang remaja berjaya ditahan. Pihaknya telah mengambil maklumat remaja terbabit, mereka harus menghadiri sesi kaunseling di Masjid Al Azim Pandan Indah, tindakan tegas akan diberikan jika mereka ingkar arahan tersebut.

Yosapusapu..Ko bawak selimut ke jika menunggang kereta? gunakan selimut tu kalau ko bawak jantan ko...hu hu hu hu.

Man_One mengatakan...

Ada lagi nih...hot jugak....kah kah kah.

SHAH ALAM: Seramai 22 pasangan kekasih dipercayai berkhalwat ditahan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) dalam "Operasi Sayang" sempena sambutan ambang Merdeka ke-53 malam tadi dan awal pagi ini.

Penolong Pengarah Unit Perhubungan Awam dan Penerbitan JAIS, Nurhamizah Othman, berkata semua pasangan itu ditahan di beberapa hotel bajet sekitar Shah Alam, Klang dan Petaling Jaya sepanjang operasi yang bermula pada 11 malam tadi hingga 4 pagi ini.

beliau berkata, pelbagai taktik licik dikesan cuba digunakan pasangan kekasih bagi mengelakkan mereka daripada ditangkap seperti mendaftar masuk ke hotel atas nama masing-masing tetapi hanya menggunakan sebuah bilik.
"Curiga dengan tindakan itu, pihak kami pada mulanya pergi ke sebuah bilik yang didaftar namun tiada orang di dalamnya sebelum menyerbu ke sebuah bilik lagi.

"Di bilik itu, anggota JAIS yang terpaksa memecah masuk setelah pintu tidak dibuka mendapati ada seorang lelaki dan wanita yang bukan muhrim berada di dalamnya," katanya.

Selain pasangan itu, Nurhamizah berkata terdapat seorang wanita yang disyaki berkhalwat dengan lelaki bukan Islam menggunakan nama kekasihnya dalam buku pendaftaran bilik sewa hotel bagi mengaburi JAIS.

Katanya, semua pasangan berusia dalam lingkungan 20 hingga 30 tahun itu dibawa ke ibu pejabat JAIS di sini untuk diambil keterangan dan diikat jamin sebelum dibebaskan.
Beliau berkata, pasangan yang disyaki berkhalwat itu akan didakwa mengikut Seksyen 29, Enakmen Jenayah Syariah Selangor 1995 yang memperuntukkan hukuman denda maksimum RM3,000 atau penjara dua tahun atau kedua-duanya, jika sabit kesalahan.

Bagaimanapun, katanya lelaki bukan Islam itu tidak akan didakwa oleh JAIS. - BERNAMA

Sial punya Baiputera Malaysianjing...muehehehehe.

Man_One mengatakan...

Ada lagi Sapu....kah kah kah...

SELAMA - “Saya akan beraya bersama keluarga di Selama. Saya telah menceritakan segalanya sejarah hitam kepada kepada mak dan dia boleh terima, cuma bapa saya sahaja agak keberatan. ” kata seorang remaja perempuan berusia 13 tahun yang kini bekerja di sebuah salun.

Dia yang mahu dikenali dengan nama Azlina berkata, sebelum ini kehidupannya tertekan apabila, dia dirogol empat lelaki ketika usianya 12 tahun.

“Saya tidak pernah merasakan kasih sayang daripada kedua ibu bapa. Kerana terlalu dipencilkan, saya berasa terasing apabila bersama adik beradik lain. Kerana tidak tahan dengan sikap keluarga, saya mengambil keputusan untuk melarikan diri dari rumah ketika berusia 11 tahun.

"Apabila pergi ke sekolah, saya sering dikutuk dan dipanggil dengan pelbagai gelaran antaranya bohsia. Saya pernah kembali ke pangkuan keluarga, tetapi dipukul, lalu mengambil keputusan untuk tinggal bersama kakak angkat dan tidak bersekolah walaupun hati saya masih mahu meneruskan pelajaran,” katanya kepada Sinar Harian.

Menurutnya, Disember 2009 merupakan detik hitam dalam dirinya apabila dia dirogol empat rakan abang kandungnya sendiri ketika dia baru berusia 12 tahun. Pada malam kejadian, dia dipelawa keluar bersama rakan untuk bersiar-siar dengan menaiki motosikal.

"Apabila tiba di satu tempat tersembunyi, saya diarahkan oleh empat kawan abangnya untuk membuka pakaian dan dirogol bergilir-gilir. Ketika itu saya hanya mampu menangis dan menahan kesakitan.

“Selepas dirogol, saya dihantar ke rumah seorang kawan. Saya kemudiannya membuat laporan polis dan semua terlibat berjaya ditangkap.

"Itulah kali pertama saya melakukan hubungan seks. Sejak dari kejadian itu, saya mula mengenali ramai kawan dan dalam masa sama, menjalinkan hubungan dengan dua kawan abang kandung berusia 19 dan 21 tahun. Saya akan melakukan hubungan seks bersama mereka sekurangnya seminggu sekali,” katanya.

Menurutnya, kedua-dua teman lelaki dikenalinya itu, akan marah sekiranya tidak melayani nafsu seks mereka.

Kini semuanya telah berubah. Dia telah mengenali seorang lelaki yang menyayanginya. Malah, telah memaklumkan kepada kekasihnya tentang apa yang pernah dilalui selama ini.

“Walaupun usia saya baru 13 tahun, tetapi terlalu banyak yang saya lalui dalam hidup. Syukur kekasih saya memahami dan sanggup menerima saya seadanya, walaupun dia masih berumur 18 tahun. Kalau tidak ada aral melintang, mungkin saya akan bertunang tahun hadapan.

"Saya tahu, umur saya terlalu muda untuk memikirkan tentang keluarga, tetapi saya ingin bahagia seperti orang lain dan mengharapkan biarlah kali ini sekiranya ada jodoh ia akan berpanjangan,” katanya.

Azlina menasihati, kawan-kawan yang ada di luar sana agar tidak menjadi sepertinya. Hargailah usia muda dan timbalan ilmu sebanyak mungkin, kerana tanpa pelajaran, kita tidak akan ke mana-mana. Kurangkan bergaul dengan teman lelaki, kerana mereka akan mendatangkan kemusnahan kepada kita.


Hebat khan...! muehehehehe.

Man_One mengatakan...

Itu baru topic yang kena mengena...huhuhuhu.

Sial punya Babiputera Malaysianjing..!

Radin87 mengatakan...

ڤرکي ممڤوسله...

YOPSAPU mengatakan...

ITU MENUNJUKKAN PIHAK BERKUASA KAMI MENJALANKAN TUGAS DENGAN CEMERLANG!
TIDAK SEPERTI DI INDON SANA MAKSIAT BERLELUASA, SEKS BEBAS BERMAHARAJALELA, TAK SIAPA YG PEDULI. HALAL KOK ZINA DI SANA? KAH KAH KAH

Man_One mengatakan...

Ekekekekek...Piaraanku seekor ini x faham dg apa yg menjadi isu dan apa yg dier cakap, Tipikal Babiputera Malaysianjing..huhuhu..membangga-banggakan fihak berkuasanya plak, oke, kiter tengok polisnyer mcm maner :


SHAH ALAM 24 Julai. - Seorang pegawai polis ditahan bagi membantu siasatan kes liwat seorang remaja lelaki berusia 15 tahun di Kompleks Sukan Pandamaran di Klang pada Isnin lalu.

Pegawai berpangkat Asisten Supritendan berusia 50 tahun itu didakwa meliwat remaja berkenaan kira-kira pukul 11 pagi pada 15 Julai lalu di kompleks sukan terbabit ketika mangsa bekerja sambilan sewaktu cuti persekolahan.

Utusan Malaysia difahamkan, pegawai terbabit dipinjamkan dari Bidor, Perak ke Klang untuk membantu operasi cegah jenayah di daerah ini sejak awal bulan.

Pegawai polis terbabit dikatakan tinggal di asrama berhampiran kompleks sukan berkenaan.

Dalam pada itu, Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar ketika dihubungi mengesahkan penahanan pegawai polis terbabit bagi membantu siasatan.

Bagaimanapun, jelasnya, kes berkenaan masih dalam siasatan.

Isnin lalu, mangsa yang ditemani ibu bapanya membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang berhubung kejadian itu.

Berikutan laporan tersebut, pegawai polis berkenaan ditahan untuk membantu siasatan pada hari yang sama.

Bagaimanapun, pegawai polis dia dibebaskan dengan jaminan semalam.

Difahamkan, mangsa telah dimasukkan ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang untuk pemeriksaan lanjut.

Kes berkenaan disiasat mengikut Seksyen 337C Kanun Keseksaan atas kesalahan melakukan seks luar tabii.

huhuhuhuhu...

YOPSAPU mengatakan...

BAGAIMANA DGN KES INI?

Hubungan seksual pranikah tidak hanya terjadi di kota-kota besar saja tetapi juga di daerah-daerah terpencil. Norma-norma agama dan hukum sudah tidak ditaati lagi, bahkan tidak jarang ada yang sampai melahirkan keturunan dari hubungan tersebut. Anak yang lahir tanpa adanya ikatan perkawinan kedua orang tuanya biasanya kurang mendapat kasih sayangdan perlindungan sehingga anak tersebut dapat tumbuh menjadi anak yang kurang percaya diri, yang dapat menimbulkan dampak psikologis bagi perkembangan anak tersebut.

Perihal hubungan seks pra nikah yang dilakukan oleh ayah kandung terhadap putri kandungnya sendiri. Kejadian ini terjadi di desa Nglandong, Kecamatan Geger, Madiun, Jawa Timur. Seorang anak yang berumur 14 tahun diperlakukan seperti isterinya sendiri selama 3 tahun oleh ayak kandungnya sendiri. Kejadian itu terjadi pada saat ibu kandungnya bekerja sebagai nakerwan di luar negeri. Ayahnya mengakui hal tersebut karena kesepian ditinggal isterinya dan bermaksud menjaga putrinya agar tidak terjerumus ke dalam hal-hal yang tidak baik. Hal itu terungkap saat sang ayah melapor ke polisi dan bermaksud untuk melempar tanggung jawab kepada kekasih putri kandungnya dengan tuduhan bahwa kekasih putri kandungnya telah memperkosa putrinya.

Kejadian tersebut tidak hanya terjadi di daerah Madiun tetapi juga di daerah Bojonegoro bahkan dari hubungan incest tersebut telah menghasilkan keturunan. Seorang anak yang baru berumur 16 tahun diminta ayah kandungnya untuk menggantikan tugas ibunya agar ayahnya dapat menyalurkan hasrat biologisnya. Hal ini terjadi sejak ibunya telah mengalami operasi kandungan dan sejak ayahnya memilih putri bungsunya tersebut untuk menggantikan tugas ibunya. Perbuatan itu dilakukan secara rutin 2 (dua)/ 3 (tiga) kali seminggu seusai putrinya pulang sekolah. Hubungan tersebut terus berlanjut sampai putrinya melahirkan seorang bayi laki-laki di Rs. Bunda Maria, Cepu pada tanggal 17 Maret 2002 dan ayahnya mengaku gembira karena ia punya anak lagi. Kejadian yang terjadi di daerah Bojonegoro dan Madiun tersebut merupakan suatu contoh masalah yang terjadi di masyarakat yang disebabkan karena kurangnya pengetahuan agama dan hukum, sehingga mereka tidak tahu bahwa perbuatan yang mereka lakukan akan membawa akibat yang merugikan dirinya sendiri dan putri kandungnya serta anak yang dilahirkan dari hubungan tersebut.

APA KES TERPENCIL YG TIDAK MENDAPAT TEMPAT DALAM PERS KAMU? KES MERAMAS TAIK LAGI DI UTAMAKAN? KAH KAH KAH

KALAU NAK DI KIRA DI INDON LAGI RAMAI ANAK LUAR NIKAH!
ISLAM KAHWIN KRISTIAN APA SAH? RAMAI DAH ANAK MEREKA TU!

TAPI BOLEH DIHALALKAN ANAK2 ITU SEBAB

Jadi sepertinya polemik antara anak yang sah dan anak yang tidak sah, adalah pada konsekuensinya terhadap hukum yang berhubungan antara orang tua dengan anaknya.
bukan dalam hak-hak sipil. Untuk hak-hak sipilnya, tetap bisa di dapat apabila, ibu bisa mendapatkan akta kelahiran (walaupun di luar nikah), terhadap si anak dari Dinas Kependudukan dan catatan Sipil setempat.

So, buat para singleparent, usahakan sebisa mungkin mendapatkan akta kelahiran anak.
Setelah itu semua bisa di dapat, untuk mendapatkan 3 hak anak di bawah, maka harus secepatnya di usahakan menjadikan status anak menjadi anak yang sah.
Bila tetap tidak memungkinkan karena berbagai sebab, maka usahakan mendapatkan pengakuan anak.

HEBAT LA INDON NIH,ANAK HARAM DISISI AGAMA BOLEH JADI HALAL DGN UNDANG2 INDON!

GIMANA MAS? APA KAMU ANAK HALAL MAS? SILA SIASAT DULUAN YA!

AKU KUATIR JIKA IBU BAPA KAMU BERMESUM DULUAN HINGGA MELAHIRKAN KAMU!

ANAK HARAM RUPANYA SI MAN HOLE BARUA JAWA NIH!!!!
KAH KAH KAH KAH

PATUT LAH HATINYA PENUH DGN SIFAT DENGKI KHIANAT!

Man_One mengatakan...

Bwakakakak..Piaraanku seekor ini sememang rajin sangat...kehekehkeh.

KOTA KINABALU: Pada pandangan luaran, dia dianggap seorang bapa bertanggungjawab kerana membesarkan sendiri tiga anak gadisnya sejak berpisah dengan bekas isteri, kira-kira lima tahun lalu.
Namun, perbuatan jijik duda berusia 40-an itu terbongkar kelmarin apabila seorang daripada anak perempuannya mendedahkan episod hitam yang ditanggungnya bersama dua kakak sejak lebih enam bulan lalu kerana terpaksa menjadi pemuas nafsu bapa kandung sendiri.

Lebih mengaibkan, tiga beradik berusia 11, 13 dan 14 tahun itu dirogol bapa mereka secara bergilir-gilir, seorang demi seorang pada satu malam.

Ketiga-tiga mangsa yang bersekolah di daerah ini bimbang mengadu perbuatan kejam bapa mereka kepada orang luar terutama pihak berkuasa kerana khuatir lelaki itu bertindak lebih kejam.

Bagaimanapun, tembelang bapa durjana itu terbongkar apabila anak bongsunya secara tidak sengaja menceritakan kejadian dialaminya kepada ibu saudaranya yang tinggal berhampiran rumah mereka, kelmarin.

Ibu saudara mangsa yang terkejut dengan pengakuan itu melaporkannya kepada ibu kandung mereka di Sandakan yang segera menghubungi anak sulungnya berusia 18 tahun yang bekerja di bandar raya ini supaya mengambil kedua-dua adiknya sebelum membuat laporan di Balai Polis Kota Marudu, kira-kira jam 11.30 pagi semalam.

Ketua Polis Daerah Kota Marudu, Deputi Superintendan Mohd Isa Yusof ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan dan berkata, siasatan sedang dijalankan.

“Ketiga-tiga mangsa hadir ditemani kakak, ibu dan ibu saudara mereka ketika membuat laporan di balai polis.

“Bagaimanapun, polis yang berkunjung ke rumah suspek sebaik menerima laporan hampa apabila mendapati lelaki berkenaan tiada di rumah dan dipercayai sudah melarikan diri ke kawasan hutan berhampiran,” katanya.

Beliau berkata, tiga beradik itu mendakwa sering dirogol bapa mereka ketika nyenyak tidur dalam bilik sebelum ditarik ke biliknya seorang demi seorang bagi memuaskan nafsunya.

“Anak suspek berusia 14 tahun turut mengaku pertama kali dirogol pada Januari lalu dan kejadian terakhir pada awal bulan lalu.

“Mangsa yang berusia 13 tahun pula mendakwa dirogol pada pertengahan Mei hingga Jun lalu, manakala adik bongsu mereka berusia 11 tahun mengalami nasib sama bermula awal Jun lalu,” katanya.

Menurut Mohd Isa, berdasarkan siasatan, ketiga-tiga mangsa dipercayai merahsiakan kejadian itu daripada pengetahuan orang lain berikutan bimbang tindakan balas lelaki berkenaan.

“Berikutan itu, suspek mula melakukan sesuka hati termasuk merogol anak kandungnya seorang demi seorang apabila tiba waktu

malam kerana hanya mereka saja tinggal di rumah berkenaan,” katanya.

Beliau berkata, semua mangsa sudah dihantar ke Hospital Kota Marudu untuk pemeriksaan kesihatan dan kes itu disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.

sumber: metro online

Man_One mengatakan...

Ada lagi nih...hehehe

6 Tahun jadi budak sex bapak

KUALA TERENGGANU: Seorang kanak-kanak perempuan berusia 12 tahun terpaksa menanggung derita selama enam tahun apabila dia dijadikan tempat untuk memuaskan nafsu bapa saudaranya berhati binatang.
Perbuatan terkutuk bapa saudara berusia 56 tahun yang juga pegawai Ikatan Relawan Rakyat Malaysia (Rela) itu dilakukan di beberapa lokasi termasuk di taman permainan kanak-kanak.


Menurut sumber, bagi mengelak perbuatannya dihidu, suspek yang tinggal di sebuah kampung di Seberang Takir, di sini, dikatakan bijak menggunakan helah dengan membawa mangsa bersiar-siar setiap hujung minggu sebelum mengambil kesempatan merogolnya.


Mangsa trauma dengan perbuatan lelaki itu terpaksa memendam rasa apabila diugut merahsiakan perbuatan berkenaan menyebabkan bapa saudara berpangkat pegawai itu semakin ‘selesa’ melakukan perbuatan terkutuk terbabit.


Bagaimanapun, rahsia lelaki itu yang sepatutnya menjadi pelindung kepada kanak-kanak terbongkar selepas mangsa mengadu sakit di bahagian kemaluan kepada ibunya, Jumaat lalu, sebelum dibawa ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) untuk pemeriksaan.


Sumber berkata, hasil pemeriksaan doktor mengesahkan ada kesan koyak pada alat sulit kanak-kanak itu.


Ibu mangsa yang terkejut dengan hasil pemeriksaan doktor itu kemudian mendapatkan penjelasan daripada anaknya yang menceritakan segala perbuatan keji bapa saudaranya itu sejak enam tahun lalu.


Berikutan pengakuan kanak-kanak terbabit, ibu mangsa membuat laporan di Balai Polis Kuala Terengganu pada Khamis lalu.


Polis memberkas warga emas itu di kediamannya di Seberang Takir, kira-kira jam 11 pagi, Jumaat lalu. Pemangku Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Superintendan K Manoharan, mengesahkan kejadian itu.

Man_One mengatakan...

Ada lagi nih..hehehe

HAMBA SEX ABANG

PETALING JAYA: Seorang gadis yang menjadi hamba seks abang kandungnya sejak tiga tahun lalu nekad membuat laporan polis walaupun sebelum ini cuba berbuat demikian, tetapi dilarang kedua ibu bapanya bagi mengelak aib keluarga.
Gadis berusia 17 tahun itu mendakwa sering dirogol abangnya yang berusia 24 tahun ketika ketiadaan orang di rumahnya, di Taman Medan di sini.

Mangsa membuat laporan polis semalam.
Jurucakap polis berkata, mangsa terpaksa melayan nafsu seks abangnya bagi mengelak dicederakan.

“Malah, gadis terbabit hanya mampu menurut kata abangnya itu dan hal berkenaan diketahui kedua-dua ibu bapa mereka.

“Dipercayai ibu bapa mangsa melarang membuat laporan polis dipercayai atas dasar malu,” katanya.

Bagaimanapun, mangsa bertindak nekad membuat laporan polis berhubung kejadian itu sebelum dibawa ke hospital bagi menjalani pemeriksaan dan doktor kemudian mengesahkan terdapat kesan koyakan pada kemaluannya.

Beliau berkata, sebaik mengetahui adiknya membuat laporan polis, suspek kemudian menghilangkan diri.

“Keterangan daripada ibu bapa mangsa sudah diambil bagi membantu siasatan,” katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed mengesahkan kejadian itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 376B Kanun Keseksaan.

Man_One mengatakan...

Masih ada...hehehehe

remaja 14 tahun jadi mangsa pemuas nafsu bapa sendiri
KUALA LUMPUR – Hari Bapa yang akan disambut Ahad ini, tidak membawa sebarang erti bagi seorang remaja perempuan yang menjadi mangsa cabul bapa sendiri.

Mangsa yang berusia 14 tahun mendakwa kejadian berlaku di rumahnya di Taman Sri Sentosa, Brickfields, sejak setahun lalu.

Kejadian tersebut berlaku berulang kali dan kali terakhir pada Mei, kira-kira jam 6.30 petang, sewaktu ketiadaan ibunya.

Mangsa mendakwa, bapanya, seorang pengawal keselamatan, mengarahnya masuk ke bilik.

Sewaktu di dalam bilik, bapanya mencium mulut, sambil meraba badan serta alat sulitnya.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Khairi Ahrasa berkata, mangsa yang tidak tahan dengan perlakuan bapanya itu, membuat laporan polis di Balai Polis Petaling, kelmarin.

“Susulan laporan itu, kita menahan untuk siasatan lanjut,” katanya ketika ditemui di Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPPK) Kuala Lumpur, semalam

Khairi berkata, empat hari sebelum kejadian cabul itu terbongkar, kakak sulung mangsa yang berusia 16 tahun, membuat laporan polis mendakwa didera dan diugut bapanya.

Menurutnya, sewaktu laporan tersebut dibuat, terdapat lebam di muka kakak sulungnya, dipercayai kesan pukul.

Katanya, suspek direman seminggudan kes disia- sat mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan

Man_One mengatakan...

Masih ada lho Njing...kah kah kah

Datuk berhati haiwan - bunting cucu sendiri

KUCHING: Seorang datuk yang juga bekas Ahli Majlis Perbandaran Padawan terpaksa meringkuk dalam penjara selama 62 tahun selepas didapati bersalah atas tujuh tuduhan merogol cucunya sejak enam tahun lalu.

Tertuduh berusia 60 tahun yang tidak diwakili peguam mengaku melakukan semua kesalahan itu sebaik pertuduhan dibacakan jurubahasa mahkamah. Dia mengaku merogol cucunya di dua lokasi berasingan iaitu di kebun dan rumahnya. Dia dihukum mengikut Seksyen 376B (1) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 20 tahun dan sebatan. Hakim Mahkamah Seksyen Kuching, Afidah Abdul Rahman memerintahkan hukuman itu dijalankan bermula semalam.

Mengikut kertas pertuduhan yang dikemukakan Timbalan Pendakwa raya Teo Teck Soon, tertuduh didakwa merogol cucunya ketika berusia lapan tahun buat kali pertama di sebuah pondok di kawasan kebun di Jalan Kuching, Serian, dekat sini, antara jam 12 tengah malam hingga 12 tengah hari sekitar Januari hingga Disember 2004.


Dia kemudian mengulangi kesalahan itu pada 2005 juga pada waktu sama di sebuah rumah bernombor 25, Kampung Mambong, Jalan Kuching, Serian.


Warga emas itu turut dituduh melakukan perbuatan sama pada 2006 , 2007, 2008, 2009 dan kali terakhir pada 28 Jun lalu. Semua kesalahan itu dilakukan di tempat sama.


Sebelum hukuman dijatuhkan, tertuduh meminta hukuman ke atasnya dikurangkan dengan alasan dia sudah tua dan keadaan kesihatannya tidak mengizinkan serta mengaku sudah insaf.


Berikutan pengakuan bersalah tertuduh itu, Afidah kemudian mensabitkan kesalahan pertama pada 2004 dengan hukuman penjara sembilan tahun, hukuman penjara 10 tahun untuk tuduhan kedua yang dilakukan pada 2005, lapan tahun (2006), enam tahun (2007), tujuh tahun (2008), lapan tahun (2009) dan 12 tahun bagi kesalahan dilakukan pada 2010.


Laporan perubatan menunjukkan mangsa mengandung 28 minggu selain terdapat kesan koyakan pada kemaluannya.


Tertuduh dikatakan memelihara mangsa sejak kecil selepasibu bapanya menghilangkan diri dan tidak mahu bertanggungjawab.


Sepanjang tempoh penjagaan itu, tertuduh dikatakan mengambil kesempatan ketika mangsa berusia lapan tahun sehinggalah dia berusia 14 tahun.


Mengikut fakta kes, kejadian itu disaksikan sendiri isteri tertuduh, namun dia dimarahi dan diugut supaya tidak melaporkan perkara ini.

Man_One mengatakan...

Gimana Njing, masih mau?

Incest merupakan salah satu budaya kebanggaan Babiputera Malaysialanjing...muehehe.

Man_One mengatakan...

Nih yang paling hebat Njing...kah kah kah

Rakam noda anak

Oleh Shahrul Nizam Mohamad
am@hmetro.com.my/

KUALA LIPIS: Dia sudah ada empat isteri, namun seorang kontraktor layak digelar ‘bapa setan’ apabila tergamak menjadikan anak kandung hasil perkahwinan dengan isteri keduanya sebagai tempat memuaskan nafsu apabila memperkosa mangsa sejak berusia sembilan tahun di Kerambit, dekat sini.
Lebih keji, lelaki berusia 49 tahun itu turut merakamkan perbuatan terkutuknya merogol anak yang kini berusia 14 tahun di dalam bilik dengan telefon bimbitnya sebelum menyimpan rakaman berkenaan.

Difahamkan, setiap kali melakukan perbuatan kejinya, lelaki terbabit mengugut akan memukul atau mencederakan mangsa jika membongkarkan rahsia selama enam tahun itu kepada ibunya atau sesiapa saja.

Bagaimanapun, episod duka mangsa berakhir selepas remaja terbabit yang bersekolah di sebuah sekolah menengah, dekat sini, menceritakan kejadian itu kepada seorang guru wanita di sekolahnya.

Terkejut dengan pendedahan itu, guru wanita berkenaan menghantar mangsa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD), Kuala Lipis untuk membuat laporan sebelum mangsa dihantar ke Hospital Kuala Lipis (HKL) untuk pemeriksaan lanjut.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Abdul Razak Hassan, ketika dihubungi semalam, mengesahkan ada menerima laporan kejadian itu.

Menurutnya, hasil pemeriksaan di HKL mengesahkan mangsa dirogol dan sepasukan anggota polis menyerbu rumah suspek sebelum menahan lelaki itu ketika dia berehat di rumahnya, kira-kira jam 2.15 petang kelmarin.

Katanya, polis turut merampas telefon bimbit lelaki terbabit yang digunakannya ketika merakamkan perbuatan terkutuk itu sebelum dibawa ke IPD Lipis untuk siasatan lanjut.


Abdul Razak berkata, pelajar itu mendakwa kejadian terbaru dia dirogol bapanya berlaku Rabu lalu ketika ibu mangsa tiada di rumah dan perlakuan jijik itu turut dirakam menggunakan telefon bimbit.

“Siasatan turut mendapati ibu mangsa mengesyaki sesuatu dan perubahan pada diri anaknya sebelum meminta mangsa menceritakan kejadian sebenar, tetapi dia enggan membongkar kejadian itu kerana bimbang dipukul atau dicederakan ayahnya.

“Mangsa anak tunggal isteri kedua lelaki terbabit kini diserahkan kepada Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM), dekat sini, untuk mendapatkan hak penjagaan sehingga selesai menjalani pemeriksaan di HKL,” katanya semalam.

Menurutnya, pemeriksaan awal polis terhadap telefon bimbit suspek mendapati rakaman beberapa minit itu sama dengan suasana dalam sebuah bilik tidur di rumah lelaki terbabit, namun wajahnya tidak dapat dilihat jelas.

Katanya, lelaki terbabit kini direman seminggu di IPD Lipis untuk membantu siasatan berhubung kejadian itu mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

Man_One mengatakan...

Rakam noda anak

Oleh Shahrul Nizam Mohamad
am@hmetro.com.my/

KUALA LIPIS: Dia sudah ada empat isteri, namun seorang kontraktor layak digelar ‘bapa setan’ apabila tergamak menjadikan anak kandung hasil perkahwinan dengan isteri keduanya sebagai tempat memuaskan nafsu apabila memperkosa mangsa sejak berusia sembilan tahun di Kerambit, dekat sini.
Lebih keji, lelaki berusia 49 tahun itu turut merakamkan perbuatan terkutuknya merogol anak yang kini berusia 14 tahun di dalam bilik dengan telefon bimbitnya sebelum menyimpan rakaman berkenaan.

Difahamkan, setiap kali melakukan perbuatan kejinya, lelaki terbabit mengugut akan memukul atau mencederakan mangsa jika membongkarkan rahsia selama enam tahun itu kepada ibunya atau sesiapa saja.

Bagaimanapun, episod duka mangsa berakhir selepas remaja terbabit yang bersekolah di sebuah sekolah menengah, dekat sini, menceritakan kejadian itu kepada seorang guru wanita di sekolahnya.

Terkejut dengan pendedahan itu, guru wanita berkenaan menghantar mangsa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD), Kuala Lipis untuk membuat laporan sebelum mangsa dihantar ke Hospital Kuala Lipis (HKL) untuk pemeriksaan lanjut.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Abdul Razak Hassan, ketika dihubungi semalam, mengesahkan ada menerima laporan kejadian itu.

Menurutnya, hasil pemeriksaan di HKL mengesahkan mangsa dirogol dan sepasukan anggota polis menyerbu rumah suspek sebelum menahan lelaki itu ketika dia berehat di rumahnya, kira-kira jam 2.15 petang kelmarin.

Katanya, polis turut merampas telefon bimbit lelaki terbabit yang digunakannya ketika merakamkan perbuatan terkutuk itu sebelum dibawa ke IPD Lipis untuk siasatan lanjut.


Abdul Razak berkata, pelajar itu mendakwa kejadian terbaru dia dirogol bapanya berlaku Rabu lalu ketika ibu mangsa tiada di rumah dan perlakuan jijik itu turut dirakam menggunakan telefon bimbit.

“Siasatan turut mendapati ibu mangsa mengesyaki sesuatu dan perubahan pada diri anaknya sebelum meminta mangsa menceritakan kejadian sebenar, tetapi dia enggan membongkar kejadian itu kerana bimbang dipukul atau dicederakan ayahnya.

“Mangsa anak tunggal isteri kedua lelaki terbabit kini diserahkan kepada Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM), dekat sini, untuk mendapatkan hak penjagaan sehingga selesai menjalani pemeriksaan di HKL,” katanya semalam.

Menurutnya, pemeriksaan awal polis terhadap telefon bimbit suspek mendapati rakaman beberapa minit itu sama dengan suasana dalam sebuah bilik tidur di rumah lelaki terbabit, namun wajahnya tidak dapat dilihat jelas.

Katanya, lelaki terbabit kini direman seminggu di IPD Lipis untuk membantu siasatan berhubung kejadian itu mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.


Ckckckckck...tega banget Babiputera Malaysianjing seekor ini...muhehehe

Man_One mengatakan...

Rakam noda anak

Oleh Shahrul Nizam Mohamad
am@hmetro.com.my/

KUALA LIPIS: Dia sudah ada empat isteri, namun seorang kontraktor layak digelar ‘bapa setan’ apabila tergamak menjadikan anak kandung hasil perkahwinan dengan isteri keduanya sebagai tempat memuaskan nafsu apabila memperkosa mangsa sejak berusia sembilan tahun di Kerambit, dekat sini.
Lebih keji, lelaki berusia 49 tahun itu turut merakamkan perbuatan terkutuknya merogol anak yang kini berusia 14 tahun di dalam bilik dengan telefon bimbitnya sebelum menyimpan rakaman berkenaan.

Difahamkan, setiap kali melakukan perbuatan kejinya, lelaki terbabit mengugut akan memukul atau mencederakan mangsa jika membongkarkan rahsia selama enam tahun itu kepada ibunya atau sesiapa saja.

Bagaimanapun, episod duka mangsa berakhir selepas remaja terbabit yang bersekolah di sebuah sekolah menengah, dekat sini, menceritakan kejadian itu kepada seorang guru wanita di sekolahnya.

Terkejut dengan pendedahan itu, guru wanita berkenaan menghantar mangsa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD), Kuala Lipis untuk membuat laporan sebelum mangsa dihantar ke Hospital Kuala Lipis (HKL) untuk pemeriksaan lanjut.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Abdul Razak Hassan, ketika dihubungi semalam, mengesahkan ada menerima laporan kejadian itu.

Menurutnya, hasil pemeriksaan di HKL mengesahkan mangsa dirogol dan sepasukan anggota polis menyerbu rumah suspek sebelum menahan lelaki itu ketika dia berehat di rumahnya, kira-kira jam 2.15 petang kelmarin.

Katanya, polis turut merampas telefon bimbit lelaki terbabit yang digunakannya ketika merakamkan perbuatan terkutuk itu sebelum dibawa ke IPD Lipis untuk siasatan lanjut.


Abdul Razak berkata, pelajar itu mendakwa kejadian terbaru dia dirogol bapanya berlaku Rabu lalu ketika ibu mangsa tiada di rumah dan perlakuan jijik itu turut dirakam menggunakan telefon bimbit.

“Siasatan turut mendapati ibu mangsa mengesyaki sesuatu dan perubahan pada diri anaknya sebelum meminta mangsa menceritakan kejadian sebenar, tetapi dia enggan membongkar kejadian itu kerana bimbang dipukul atau dicederakan ayahnya.

“Mangsa anak tunggal isteri kedua lelaki terbabit kini diserahkan kepada Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM), dekat sini, untuk mendapatkan hak penjagaan sehingga selesai menjalani pemeriksaan di HKL,” katanya semalam.

Menurutnya, pemeriksaan awal polis terhadap telefon bimbit suspek mendapati rakaman beberapa minit itu sama dengan suasana dalam sebuah bilik tidur di rumah lelaki terbabit, namun wajahnya tidak dapat dilihat jelas.

Katanya, lelaki terbabit kini direman seminggu di IPD Lipis untuk membantu siasatan berhubung kejadian itu mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.



Ckckckckckck..sungguh fantastis..!!!

Man_One mengatakan...

Tipikal Babiputera Malaysianjing..

saat kalah berdebat selalu mengalihkan isu, Out of Topic...saat terdesak mulai membawa-bawa nama Tuhannya, saat kepepet bener, mulai memfitnah, membawa-bawa orang tua yang tidak tau apa-apa..

begitulah didikan Babiputera2 Malaysianjing yg mereka terima di sekolah-sekolah selama ini.....bila perlu bersumpah dg kalimah Tuhannya untuk menutupi kebusukan hati mereka! contohnya seperti piaraanku seekor ini, Yopsapu. Dia mulai membawa-bawa orang tua saat diri sendiri harus mengaku bahwa dirinya telah terhinakan. Hmmm..benar-benar dungu si Yopsapu piaraanku seekor ini..huhuhu

Man_One mengatakan...

Yopsapu...tengok ini...!!!

http://imransainsdungun.blogspot.com/2010/02/statistik-kes-sumbang-mahram-di.html

he he he he...

Man_One mengatakan...

Itu baru dari tahun 2000 - 2006, sekarang dah 2010

Ingat, 257.000 ekor telah lahir Babiputera-Babiputera Malaysianjing secara haram..huehehehe.

Ko tahu Yopsapu, yang membedakan Pelaku zinah Indo n Malaysianjing?

Pelaku Zinah Malaysianjing adalah betina-betina yang bertudung, pelaku jantannya mengetahui ilmu Islam....

So, gimana Njing, masih mau?

Tengok lagi ya klo mahu cakap soal incest :

------->>> http://imransainsdungun.blogspot.com/2010/02/statistik-kes-sumbang-mahram-di.html <<<-------

Man_One mengatakan...

Njing, aq doakan semoga SEKOLAH KHAS PELAJAR MENGANDUNG-NYA dapat berjalan dengan sukses..

Kah kah kah...

Man_One mengatakan...

Njing..tengok lagi..kah kah kah

http://www.jais.gov.my/index.php?option=com_content&task=view&id=783&Itemid=1

benar-benar bangsa yang (konon) menganut Islam..

macam mana Pakcik..masih mahu?

jawapemusnahindonesia mengatakan...

Kamu gila. Bangsa jawa yang gila. Habis kekayaan negeri disapu jawa.

Poskan Komentar